Billeder af far og mor
Fra : Charlotte Andersen

Dato : 03-07-02 08:40

Hej alle.

Jeg er i gang med at købe ny hest, og har prøvet en Oldenborg/fuldblod. Den
havde desværre galle i benet, så det blev ikke til noget. Men nu ved jeg
hvad jeg går efter - mit spørgsmål er så, når jeg finder en hest til salg
som er efter Milton Torp og Juliane Svingbo - hvor på nettet går man hen og
leder efter forældre til en hest for at se størrelse og andet? Jeg har
zappet rundt men synes ikke at kunne finde noget. Håber i kan hjælpe.

Hilsen Lotte

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 03-07-02 12:27

In article <3d22aa61$0$10677$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, Charlotte Andersen wrote:
> [...]
> leder efter forældre til en hest for at se størrelse og andet? Jeg har
> zappet rundt men synes ikke at kunne finde noget. Håber i kan hjælpe.

Har du kontaktet ejer af hingsten og/eller hoppen ??
De burde vel kunne henvise til nogle, hvis de da ikke har noget
afkom selv.

En anden metode er at kontakte avlsforeningen, og så se hvad der er
til salg, på den liste de burde have.

JonB

"ingen krydspost". Se http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Anet

Dato : 03-07-02 22:29

Hej
som frederiksborghesteejer så ved jeg at Milton Torp er frederiksborghingst.
Gå ind på www.fhf.dk
og kig under hingstelisten så kan du se ham derinde.

hilsen

Anet

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 03-07-02 23:33

In article <afvqj3$inf$1@news.cybercity.dk>, Anet wrote:

> Hej
> som frederiksborghesteejer så ved jeg at Milton Torp er frederiksborghingst.
> Gå ind på www.fhf.dk
> og kig under hingstelisten så kan du se ham derinde.

Kunne der ikke være 2 heste med samme navn ??

Fra : Charlotte Andersen

Dato : 04-07-02 10:04

Tusinde tak - det vil jeg gøre

Lotte