MS Windows
briani 27239
Hvordan formatterer man en diskette til me~
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-07-02 08:36

Greetings!

Vil gerne vide dette, da jeg står og skal bruge ekstra plads til en driver
(fylder 1,6 MB)...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Morten

Dato : 03-07-02 08:56

> Vil gerne vide dette, da jeg står og skal bruge ekstra plads til en driver
> (fylder 1,6 MB)...

Prøv at kigge her: http://www.programmersheaven.com/zone16/cat922/

Mvh.
Morten

Fra : Morten

Dato : 03-07-02 09:00

> Prøv at kigge her: http://www.programmersheaven.com/zone16/cat922/

Næ, hér: http://www.programmersheaven.com/zone16/cat922/3153.htm
som er lidt tættere på

Jeg har dog ikke selv prøvet programmet, så jeg kan ikke give gode råd.

Mvh.
Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-07-02 09:55

"Morten" <morten789@hotmail.com> wrote in message
> Næ, hér: http://www.programmersheaven.com/zone16/cat922/3153.htm
> som er lidt tættere på

Takker.

Jeg har opdaget flg.:

Man bør _ikke_ formattere til mere end 80 cyl.

Det er dog også længe rigeligt. Har nu en diskette på 1680 MB. Fint til
driveren til min fars mus.

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 12:51

Jesper G. Poulsen skrev:

> Har nu en diskette på 1680 MB.

Kan det nu også passe?

Madsen.

Fra : MD

Dato : 03-07-02 13:07

Os mig! Os mig!

Sådan nogle vil jeg også ha'

MVH MD

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-07-02 16:37

> Kan det nu også passe?

Ja.

2000 er bare ikke glad for den...

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 16:57

Jesper G. Poulsen skrev:

[Disk på 1680 MB.]

> Ja.

Jeg spørger igen. Kan det nu også passe? :)

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-07-02 17:39

Wed, 03 Jul 2002 17:57:02 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Jesper G. Poulsen skrev:
>
>[Disk på 1680 MB.]

>Jeg spørger igen. Kan det nu også passe? :)

Jeg har altså også *lidt* svært ved at tro det

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : N/A

Dato : 03-07-02 21:26

Fra : N/A

Dato : 03-07-02 21:26

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-07-02 21:26

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> wrote in message
> Dem kan der så være 88 af på den, du nu har formateret. Hvis det ikke
> lige var dig, der skrev det, ville jeg tro, det var løwn

Ja, goddaw...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-07-02 17:57

> Jesper G. Poulsen skrev:
> [Disk på 1680 MB.]
> Jeg spørger igen. Kan det nu også passe? :)

Min router er baseret på sådanne.

Hvor svært ka' det være?

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 19:36

Jesper G. Poulsen skrev:

> Hvor svært ka' det være?

Glem det.

Madsen.

Fra : C A

Dato : 03-07-02 20:50

ovenstående kæde er da vist noget af det mest vanvittige der længe er set i
denne gruppe...

Vi har altså at gøre med en hr. Jesper G. Poulsen der påstår at have
omformatteret en standart 1.44 MB diskette til nu at kunne indeholde data
svarende til 1680 MB - altså mere end 1000 gange det normale... Det er da
vist lige til en Nobel-pris.

Jesper, den tror jeg sgu ikke på, før jeg ser det - og så tror jeg sgu
stadig ikke på det...

Med venlig hilsen

C A

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-02 21:10

C A wrote:
> [...]
> vist lige til en Nobel-pris.
>
> Jesper, den tror jeg sgu ikke på, før jeg ser det - og så tror jeg sgu

DoubleSpace har kunnet skabe mange mirakler på papiret, men i praksis er
det
noget andet....
Jeg har en gang da jeg legede med dette geniale stykke software ind til
man opdager hvad det siger det kan og hvad det i virkeligheden kan.

Har en gang tryllet en 200Mb Harddisk om til en 720Mb harddisk, men da
jeg forsøgte at kopiere en hel cd ind på harddisken ville den ikke
længere da den nåede til 190Mb... tsk. tsk.

Man kan meget med lidt doublespace og en 1.66Mb diskette, men ikke op
til 1660Mb...

René Madsen --- reneZZXQ@schultzconsult.com remove ZZXQ
Schultz Consult --- http://www.schultzconsult.com
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-07-02 21:29

"C A" <mail@NOSPAM.se> wrote in message
> Vi har altså at gøre med en hr. Jesper G. Poulsen der påstår at have

Så er det godt... Der er forskel på at være dum og så at lave en skrivebørge
og ikke opdage den...

Er du dum?

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-07-02 21:37

Wed, 3 Jul 2002 22:28:55 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Er du dum?

Hmm ... Du fremturede selv, endda sluttende med "Hvor svært kan det
være?" Det er ikke urimeligt, at du bliver moppet lidt. Det burde ikke
forhindre dig i at tale pænt.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
hilsen pl