opkoblingsproblem ???
Fra : BMA

Dato : 02-07-02 22:05

Jeg kobler lejlighedsvis op til TDC newsgrupper via news.inet.tele.dk
de sidste par dage har jeg ikke kunnet opnår forbindelse med TDCs server -
er det mon generelt, eller er det kun mig der har dette problem ???
bent@melholt.net

Fra : Ivan jensen

Dato : 02-07-02 22:12

"BMA" <bma@mail.dk> skrev i en meddelelse news:aft4go$818$1@sunsite.dk...
> [...]
> de sidste par dage har jeg ikke kunnet opnår forbindelse med TDCs server -
> er det mon generelt, eller er det kun mig der har dette problem ???

TDC's nyhedsserver har åbenbart været nede siden igår ved middagstid, og er
det endnu!

mvh
Ivan

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 03-07-02 17:38

> TDC's nyhedsserver har åbenbart været nede siden igår ved middagstid, og
er
> det endnu!

Og stadigvæk onsdag kl. 19:35........

Lidt pinligt for så stor en koncern....

Men så er det jo godt at du i stedet kan bruge f.eks.: news.sunsite.dk

Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Torben S

Dato : 03-07-02 22:06

De er oppe igen, men til orientering er det muligt at se om det er TDC's
server der en nede, så kan der findes oplysninger om det på
http://internet.opasia.dk/driftsinformation/index.php?dogtag=ok_driftsinform
ation
hvis/når det sker igen !.
Torben S

Fra : Kim Juul

Dato : 07-07-02 11:20

Der slog et lyn ned og det gik ud over mange telefon og inet abn.
TDC kunne ikke få det hele i orden på grund af regnvejret.
Det skulle være i orden i løbet af weekenden.

--
Kim Juul
kim-juul@mail.dk

www.bager-kim.dk www.kim-juul.dk