skærm opløsning
Fra : Henrik Petersen

Dato : 02-07-02 21:27

hej læser

Har lave en web-site i ma frontpage, men har lavet den i 1024*768, har
prøvet at andre den til defaul, men det hjælper ikke, hvad skal jeg gøre,
det er piissssse irrerterende

mvh
henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-02 22:28

Tue, 2 Jul 2002 22:27:04 +0200, skrev "Henrik Petersen"
<hep@image.dk>:

>Har lave en web-site i ma frontpage, men har lavet den i 1024*768, har
>prøvet at andre den til defaul, men det hjælper ikke,

Hvad hjælper - hvor er det galt?
Lad os se siden.
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 02-07-02 22:58

http://home.worldonline.dk/hep/index.asp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-02 23:28

Tue, 2 Jul 2002 23:57:52 +0200, skrev "Henrik Petersen"
<hep@image.dk>:

>http://home.worldonline.dk/hep/index.asp

Siden findes ikke (kan måske skyldes at Tiscali stadig har
dnsproblemer).

Kan du bruge asp på Tiscalis homeserver?
Det må du vel kunne.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 02-07-02 23:36

Hej du

Man kan ikke bruge ASP, men jeg kan godt bruge CSS og java script og
HTML..kan ikke forstå det, jeg ser dan da selv uden problemer med det link,
jeg har sendt med, men prøver igen....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-02 23:49

Wed, 3 Jul 2002 00:35:44 +0200, skrev "Henrik Petersen"
<hep@image.dk>:

>Man kan ikke bruge ASP, men jeg kan godt bruge CSS og java script

Så kan du heller ikke kalde din fil for index.asp, så skal den jo
hedde index.htm(l).

Men iøvrigt bedes du citere efter netiketten, som jeg bad dig om
i mit svar.

Men da du har ignoreret det, så er du røget i mit killfilter,
jævnfør min signatur.
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 03-07-02 00:13

Undskyld Knud...havde ikke læste det med småt....**gg**

Selv om jeg kalder det for .htm, så virker det ikke........man hvorfor kan
jeg godt selv se det og ike dig, jeg kan oxo se det fra mit arbejde.....

henrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-07-02 13:16

Der findes ingen index.asp, index.htm/l eller default.htm/l på
adressen: http://home.worldonline.dk/hep/