wanna save tilbud 3510
Fra : ?

Dato : 02-07-02 18:30

http://www.wanna-save.dk/telefoni/tilbud/vare.asp?vareID=361#abo

nogen der har erfraringer med wanna save og/eller telia abbonemeterne både
gode og dårlige

det er vel det billigeste/bedste tilbud hvis man vil have en 3510 ik?

---Jacob---

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-07-02 19:05

> nogen der har erfraringer med wanna save og/eller telia abbonemeterne både
> gode og dårlige

wannasave er helt ok.
Har været lidt langsomme til at levere, men det skulle være blevet bedre nu.

Telia: Tjae... du skal for alt i verden vælge Choise abonnementet, og så er de
vel også ok... i hvert fald kører deres e-mail >> SMS server, og det er jo
allerede et stort plus (og det var så det eneste positive der er at sige om
dem, men hvad...)

Vær opmærksom på at telefonen faktisk ikke er simlåst!!

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : ?

Dato : 02-07-02 19:10

skal helst bruge den hurtig, nogle der kender et andet sted man kan købe den
(billigt)

Fra : zcully

Dato : 02-07-02 19:25

Det svinger meget hvilke telefoner der er sim låste. En kammerat købte en
T65 for nyligt og den var ikke simlåst, selvom det rent faktisk står på
siden at den er!!!

/Zcully

Fra : Fischer

Dato : 02-07-02 19:10

> nogen der har erfraringer med wanna save og/eller telia abbonemeterne
> både gode og dårlige

Wannasave har haft problemer med at levere. Jeg har hørt om en del dårlige
oplevelser derfra. Det har også været oppe i dagspressen.

Telia er IMHO Danmarks klart værste mobiludbyder. Rod i regninger, koder,
opsigelser o.s.v.

...... men de har mange billige tilbud.

*Fischer

Fra : Ole Olsen

Dato : 02-07-02 19:30

Enig, jeg fik en "regning" fra dem for 1 måned siden hvor der stod at de
skyldte mig 10 kr, altså -10.00 kr. Det skal siges at det er over 1 år siden
jeg var kunde hos dem.

// Ole

Fra : Jan Jensen

Dato : 11-07-02 21:19

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Enig, jeg fik en "regning" fra dem for 1 måned siden hvor der stod at de
> skyldte mig 10 kr, altså -10.00 kr. Det skal siges at det er over 1 år
> [...]
Hehe...sådan en fik jeg også...fra et wanna-save tilbud for over 1 år siden.
Ringede til dem, da jeg ikke kunne forstå det - de mente den var god nok og
tilbød
at sende en check.

/Jan