Billeder af killing
Fra : Gert Folsted Anderse~

Dato : 02-07-02 18:04

Vi opdagede at vi har haft en vildkat boende i vores garage, med tre
killinger, men her i sidste uge forlod katten garagen med to af killinger og
efterlod den sidste killing, som var meget mindre en de to andre - så vi
måtte i gang med mælkeerstatning til killingen - den trives nu godt inde i
huset hos os.
Jeg har taget et par billeder af den lille killingen - som kan ses her.

http://www.gfa.dk/mis.htm

Mvh.

Gert Andersen

gert@gfa.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-07-02 18:16

Hej Gert
Århhh.........hvor er den yndig, og så dejligt at I fandt
den i tide og har taget den ind "i varmen"

Held og lykke med den

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 02-07-02 18:18

nej hvor er den baaaare dejlig, bare jeg osse havde en lille mis.. hvor
gammel er den??

Hilsen

Lene Vang

Fra : Kate

Dato : 02-07-02 20:37

Ej, hvor er den nuttet. Håber i får glæde af den hvis i da selv
beholder den.

Kate

Fra : Mette Svangren

Dato : 02-07-02 20:46

Nej, hvor er den skøøøn (og man skulle ellers tro, jeg var mættet på
killingeområdet...). Den minder en lille smule om en, vi havde, da jeg var
barn. Hun hed Ginger.

MVH Mette

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 03-07-02 00:12

Nej hvor ser den dog sød og kær ud - jeg vil oss ha en killing, ;)

Gitte

Fra : Eva

Dato : 03-07-02 21:02

Hejsa
Nej hvor er den bare sød og hvor er det dejligt og høre, at I tager jer af
den.
Godt i fandt den...
Hilsen Eva
Gert Folsted Andersen <gert@gfa.dk> skrev i en