MS Windows
briani 27239
dvale funktion i winxp home ??
Fra : -=Michael=-

Dato : 02-07-02 17:57

nu har jeg sat dvale funktion i aktiv på min bærbar pc med winxp home,og når
jeg trykker på sluk knappen på bærbar har jeg valgt at den skal gå i
dvale,men efter at have arbejdet på den ,prøvet at installere div. prg. så
vil dvale funktionen ikke virke,hvordan kan det lade sig gøre ,, jeg har
prøvet at gå tilbage til en opdatering som man kan i winxp,så virker den
igen ..

det kan da vel ikke være rigtigt at man ikke kan installere flere
forskellige prg, og spil uden at dvale funktionen ikke virker mere ..
er der nogle der kan hjælpe mig med det problem eller kender en løsning??

/Michael

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 02-07-02 19:31

"-=Michael=-" <michael@vvs.dk-nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
mere ..
> er der nogle der kan hjælpe mig med det problem eller kender en

Det kommer an på hvilke programmer du installerer. Nogle kan godt
konflikte med dvale funktionen.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : -=Michael=-

Dato : 02-07-02 20:24

> Det kommer an på hvilke programmer du installerer. Nogle kan godt
> konflikte med dvale funktionen.

findes der ikke et prg, der kan lave en rep af det ?

michael