TDC Newsgroups nede???
Fra : MuffDiver

Dato : 02-07-02 17:59

Hej Ng.
Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan "komme ind" på TDC´s newsgroups her de
sidste par dage???
Jeg har IKKE pillet ved noget.

--
Mvh Tommy Christiansen
[SANTA]-MuffDiver

www.santaclan.dk

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 02-07-02 18:08

"MuffDiver" <muffdiver@santaclan.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har IKKE pillet ved noget.

Nej men det har TDC og på Opasia kan du læse....

http://internet.opasia.dk/driftsinformation/artikel.php?id=39872&dogtag=ok_d

Mvh
Henrik

Fra : Sørensen

Dato : 02-07-02 20:16

"Henrik Bruun-Petersen" <nytliv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "MuffDiver" <muffdiver@santaclan.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nej men det har TDC og på Opasia kan du læse....

> [...]

UTROLIGT jeg har lige snakket med TDC internet-support hvor en supporter
ikke havde hørt noget om problemer med news , man han skulle da lige "SLÅ
OP" hvad det nu var serveren skulle hedde.

Det køre ikke så godt for dem for tiden.

vh.
Sørensen

Fra : rea721

Dato : 02-07-02 20:58

"Sørensen" <no@i.dont> skrev

> UTROLIGT jeg har lige snakket med TDC internet-support hvor en supporter
> ikke havde hørt noget om problemer med news , man han skulle da lige "SLÅ
> OP" hvad det nu var serveren skulle hedde.

"Måske" fordi serveren rent faktisk ikke fejler noget?? Bare et rygte.....

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Allan Joergensen

Dato : 02-07-02 21:19

rea721 <rea721@fabel.dk> wrote:

> "Måske" fordi serveren rent faktisk ikke fejler noget?? Bare et rygte.....

Ja, og rygter forsvinder bedst hvis man ikke snakker om dem.

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"I didn't mean to blow up the Academy building!" Wesley

Fra : rea721

Dato : 02-07-02 21:33

"Allan Joergensen" <dw@nowhere.dk> skrev

> Ja, og rygter forsvinder bedst hvis man ikke snakker om dem.

Nå, og??

Fra : Allan Joergensen

Dato : 02-07-02 21:37

> Nå, og??

Så lad være med at rende og rundt og sprede/forstærke fuldstændige
grundløse og latterlige rygter.

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"More peach wyne, mye plantain?" -- Sir Thomas Serveau

Fra : rea721

Dato : 02-07-02 21:46

Allan Joergensen" <dw@nowhere.dk> skrev

> Så lad være med at rende og rundt og sprede/forstærke fuldstændige
> grundløse og latterlige rygter.

Nej jeg vil da ej.

Jeg linker til en anden debat i en anden gruppe, og skriver at det er et
rygte. Tro på det, ignorer det eller gør hvad du vil, men hold op med at
"bestemme" hvad jeg skal gøre.

EOD

Fra : Gevaldi

Dato : 02-07-02 22:02

rea721 skrev:

> Jeg linker til en anden debat i en anden gruppe, og skriver at det er
> et rygte. Tro på det, ignorer det eller gør hvad du vil, men hold op
> med at "bestemme" hvad jeg skal gøre.

Ja, du prøver at være morsom fordi du
har læst dette:
news:afsjnr$18t$1@sunsite.dk men
kan du ikke selv se at det er forkasteligt
at du er med til at rundsprede noget som
du overhovedet ikke har nogen kendskab
til.

FUT dk.admin.netikette

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 02-07-02 22:22

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail_.com_> skrev i en meddelelse
> [...]
> news:afsjnr$18t$1@sunsite.dk men
> kan du ikke selv se at det er forkasteligt
> at du er med til at rundsprede noget som

Hvorfor kan jeg ikke læse news:afsjnr$18t$1@sunsite.dk .

Jeg er adsl kunde hos TDC og bruger i øjeblikket sunsite.dk

Mvh
Henrik

> FUT dk.admin.netikette

FUT afvist pga. en masse bøvl da jeg sender via sunsite?

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 02-07-02 22:39

> Hvorfor kan jeg ikke læse news:afsjnr$18t$1@sunsite.dk .
>
> Jeg er adsl kunde hos TDC og bruger i øjeblikket sunsite.dk

Glem dette indlæg efter at have slettet min konto til TDC`s newsserver kan
jeg godt hente indlægget

mvh
Henrik

Fra : arc@na

Dato : 03-07-02 13:50

On ti 02 jul 2002 11:21:30p, "Henrik Bruun-Petersen"
<nytliv@hotmail.com> wrote in news:aft5gq$cet$1@sunsite.dk:

> Jeg er adsl kunde hos TDC og bruger i øjeblikket sunsite.dk

Ditto her - serveren er nu nede på 3. døgn. Og det er både
dtext.news.tele.dk og news.tele.dk.

Hvilket er bekræftet fra TDC (8080 8017) da det langt om længe
lykkedes at komme igennem.

arc@na

Fra : Søren Blom

Dato : 03-07-02 16:07

"arc@na" <always@device.null.gov> skrev i
> Hvilket er bekræftet fra TDC (8080 8017) da det langt om længe
> lykkedes at komme igennem.

Sagde de noget om, hvornår de forventet skidtet er i luften igen?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-07-02 17:46

On Wed, 3 Jul 2002 17:06:54 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>Sagde de noget om, hvornår de forventet skidtet er i luften igen?

Jeg ringede for få minutter siden, og kom igennem med det samme. Hun
kunne ikke sige noget præcist, men var informeret om at "det ikke
ville være så længe", om det er om 3 timer, eller 3 dage, meldte
historien ikke noget om,,,

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-07-02 21:38

On Tue, 2 Jul 2002 21:57:47 +0200, "rea721" <rea721@fabel.dk> wrote:

>"Måske" fordi serveren rent faktisk ikke fejler noget?? Bare et rygte.....

Jeg har hørt et rygte om at den er blevet bombet af en eskadrille, der
begik selvtægt.

--
- Peter Brodersen

Fra : rea721

Dato : 02-07-02 21:47

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev

> Jeg har hørt et rygte om at den er blevet bombet af en eskadrille, der
> begik selvtægt.

Det kunne meget vel tænkes .. det der med selvtægt

Men vi er OT, så eod

Fra : Sørensen

Dato : 03-07-02 05:20

"rea721" <rea721@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
> Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
> Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.

Ja men så er det jo underligt at jeg ikke kan læse nyheder på tdc`s server
men godt på sunsite ?? og hvorfor skriver de så på deres hjemmeside nu at
der ER problemer ?

vh.
Sørensen

Fra : Anders S..

Dato : 03-07-02 20:15

> [...]
> OP" hvad det nu var serveren skulle hedde.
>
> Det køre ikke så godt for dem for tiden.

der er ingen support på news andet end opsætning
så hvis der er driftforstyrelser skal info finden som fek.s
http://internet.opasia.dk/driftsinformation/artikel.php?id=39872&dogtag=ok_d

--
MVH
Anders
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet.

Fra : DWM

Dato : 03-07-02 09:29

> Nej men det har TDC og på Opasia kan du læse....
>
> http://internet.opasia.dk/driftsinformation/artikel.php?id=39872&dogtag=ok_d

Tja..det fortæller ikke noget om dtext serveren. Den kan man heller ikke
hente fra. Hurra for sunsite

/Kenneth Iversen

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 03-07-02 11:42

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> Tja..det fortæller ikke noget om dtext serveren. Den kan man heller ikke
> hente fra. Hurra for sunsite

?

mvh
Henrik

Fra : DWM

Dato : 03-07-02 23:00

> ?

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du ikke forstår :)
Men ifølge den side er news.tele.dk nede. Der står ikke noget
om dtext.news.tele.dk som også er nede.

/Kenneth Iversen

Fra : Mogens Poulsen

Dato : 03-07-02 23:32

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

> [...]
>
>Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du ikke forstår :)
>Men ifølge den side er news.tele.dk nede. Der står ikke noget

Svjv har TDC en news-server som os kunder har adgang til via frontend
servere (dtext og news.tele.dk - var der ikke også en som hed
inet.news.tele.dk).

Det var news-serveren som havde problemer med en controller - altså
var alle frontend-servere dermed også berørt.
--
Mogens
mpoulsen@tdcadsl.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-07-02 23:42

Thu, 04 Jul 2002 00:31:38 +0200, skrev Mogens Poulsen
<mpoulsen@tdcadsl.nospam.dk>:

> (dtext og news.tele.dk - var der ikke også en som hed
>inet.news.tele.dk).

news.tele.dk og news.inet.tele.dk er 100% identiske.