Sportslørdag musik...
Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-07-02 16:49

Hvem er det der spiller det?

Fra : Jonas E

Dato : 01-08-02 14:54

"Jesper Hansen" <jesperhansen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> wrote in
news:afsi22$ng6$1@sunsite.dk:

> Hvem er det der spiller det?

En gang var det Shu-Bi-Dua, men det er vist mange år siden.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-08-02 15:20

"Jonas E" <fatdet@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> En gang var det Shu-Bi-Dua, men det er vist mange år siden.

Det har også været Mezzoforte...
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.worldonline.dk/~larsfr/

Fra : Karina Hjorth

Dato : 02-08-02 22:27

Ahvad?? Hvad har de spillet til sportslørdag? Og hvornår??

Karina

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-08-02 16:38

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Ahvad?? Hvad har de spillet til sportslørdag? Og hvornår??

Var det ikke nummeret "Roquefort"? (maaaaaaaaange år siden - midten af
80'erne?)
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Karina Hjorth

Dato : 04-08-02 17:26

> Var det ikke nummeret "Roquefort"? (maaaaaaaaange år siden - midten af
> 80'erne?)

Ja, jeg kender godt (Temaet fra) Roquefort - den er fra 10'eren, der udkom i
1983, men dengang var jeg også kun 6 år og så næppe meget sportslørdag....
Og darned - jeg vidste, der var noget, jeg glemte at spørge Bonden om i
går... Skod også.... så kunne jeg ellers have fået det på plads....

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu
- dedicated to the best band ever

http://www.shubidua.nu/salimata/
- dedicated to my fosterchild from Mali

http://www.freestyledesign.dk
- we create your website

Fra : -V-

Dato : 01-08-02 17:28

"Jesper Hansen" <jesperhansen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem er det der spiller det?

Er det det helt gamle Sportslørdag- tema, du tænker på?

Så er det da vist et nummer med George Duke, som jeg ikke lige kan huske
titlen på....

Anyone?

-V-

Fra : Michael Westi

Dato : 01-08-02 19:55

Yep.

George Duke
Album: "Guardian of the light" 1983.
De brugte 2 numre. "Ouverture" og "Reach out"

Mvh Michael

Fra : -V-

Dato : 02-08-02 00:30

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Yep.
>
> George Duke
> Album: "Guardian of the light" 1983.
> De brugte 2 numre. "Ouverture" og "Reach out"

Reach ouuuuuuuuuut! Føj for satan, hvor er det fedt.
Man, det ryger lige ned i min festmusik-folder.

Tak, Michael. Og også en lille tak til dig, George.

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-08-02 13:34

-V- wrote:
> "Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Reach ouuuuuuuuuut! Føj for satan, hvor er det fedt.
> Man, det ryger lige ned i min festmusik-folder.
>
> Tak, Michael. Og også en lille tak til dig, George.

Du kan sige tak til ham her, hvis du virkelig mener det!
http://www.georgeduke.com/

-Sune

Fra : Michael Westi

Dato : 04-08-02 00:05

-V-!

Nu er det vel ikke sådan at du evt. forveksler George Duke og Narada Michael
Walden. De kom næsten samtidig med "Reach out".
Men hvor George Duke´s Reach out er et 1.min. intronummer, er Narada´s
genindspilningen af det gamle "Four Tops"(mener det var dem). Og det nummer
rykkerrrrrrrr.

Mvh Michael

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d49c455$0$17831$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : -V-

Dato : 05-08-02 07:16

MW!

Hmm, jeg tror ikke at jeg forveksler dem, nej.
In fact, jeg er temmelig (=100%) sikker på at det er George Dukes Reach Out,
som er sportslørdag-musik. Var det det, dit spørgsmål gik på?
Det er nemlig, på mirakuløs måde og helt uden brug af p2p-programmer
dukket op på min HD. Det er et herrefunky nummer, som jeg tror alle drenge
mellem 25 og 30 vil kunne nikke genkendende til.
Nu har du gjort mig nysgerrig, så jeg må nok lige skaffe Naradas udgave.
Hans (altså NMW) nummer, Gimme Gimme Gimme (All Night Long) er nemlig
rigtigt fedt, kan I huske det?

Tak for forslaget - må Discofunken være med dig.