[DVD] Gense Pearl Harbor
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-07-02 16:37

Pearl Harbor i sin nye R ratede Director's Cut udgave, er pludseligt IKKE så
pæn en krig længere, som folk brokkede sig over i sin tid.

Udover det R ratede cut, indeholder dvd'en den uden tvivl, grundigste
gennemgang, af en film produktion, jeg mindes at ha' set......The Abyss
følger stadigt godt med.....

Jeg har ikke set en så god udnyttelse af Angle funktionen, nogensinde ; Det
er virkeligt blæret.

Thomas

Fra : Zeki

Dato : 02-07-02 17:06

Er der nu kommet en Directors Cut? Vil det sige at filmen er LÆNGERE?
Som om at tre timer ikke var nok smerte! Utroligt som de prøver at presse
citronen på en lunken gulerod med endnu en dvd-udgave af filmen.

Men hvad er det da der gør at filmen pludselig er mere (realistisk) krig i
den nye udgave? Ryger de?

Zeki

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-07-02 17:16

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nu kommet en Directors Cut? Vil det sige at filmen er LÆNGERE?
> Som om at tre timer ikke var nok smerte! Utroligt som de prøver at presse
> citronen på en lunken gulerod med endnu en dvd-udgave af filmen.

Der er ca. et par minutters ekstra spilletid. Alt sammen er forskellige gory
shots.....blod, indvolde m.m.

> Men hvad er det da der gør at filmen pludselig er mere (realistisk) krig i
> den nye udgave? Ryger de?

Kan du huske Saving Private Ryan ?

Fra : Zeki

Dato : 02-07-02 17:18

> Der er ca. et par minutters ekstra spilletid. Alt sammen er forskellige
gory
> shots.....blod, indvolde m.m.

Is that a fact? Eller er det noget som du formoder?

> Kan du huske Saving Private Ryan ?

Ja, det var en film med en god historie spundet ind i et realistisk
univers - alt det som PH ikke er, directors cut eller ej.

Zeki

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-07-02 17:22

> Is that a fact? Eller er det noget som du formoder?

Fact ; Har selv dvd'en, og har kigget lidt på det. Sættet fylder 4 stk's
plader, og er pengene værd.

> Ja, det var en film med en god historie spundet ind i et realistisk
> univers - alt det som PH ikke er, directors cut eller ej.

Du ka jo ikke udtale dig om Pearl Harbor's R ratede cut, når du ikke har set
den.

Fra : Zeki

Dato : 02-07-02 17:50

> Du ka jo ikke udtale dig om Pearl Harbor's R ratede cut, når du ikke har
set
> den.

Du skal vist være den sidste i denne NG der kommer med sådan en kommentar!

Men okay, det er vel de færreste (kritiske forbrugere) der køber den der med
at der lige pludselig kommer en fremragende film ud af at tilføre 3 minutter
til et makværk.

Zeki

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-07-02 17:53

> Du skal vist være den sidste i denne NG der kommer med sådan en kommentar!

Ej hold da op ; Det har intet på sig. Jeg var ikke engang hjemme på det
pågældende tidspunkt...

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-07-02 18:02

Zeki wrote:

> Du skal vist være den sidste i denne NG der kommer med sådan en
> kommentar!

Touché

> Men okay, det er vel de færreste (kritiske forbrugere) der køber den
> der med at der lige pludselig kommer en fremragende film ud af at
> tilføre 3 minutter til et makværk.

Jeg har ikke set den, men kunne faktisk bedre tænke mig at se den japanske
udgave. Bliver den monstro tilgængelig på nogen måde?

/Nikolaj

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 02-07-02 20:28

Thomas Mouritsen escribió

> Fact ; Har selv dvd'en, og har kigget lidt p† det. S‘ttet fylder 4
> stk's plader, og er pengene v‘rd.

alle 8 kroner?