Hvilket mobo i F@mily Net PC fra ComputerC~
Fra : Lars H. Fischer

Dato : 02-07-02 14:31

Hej Alle

Jeg har lige erhvervet en F@mily Net PC fra ComputerCity
(www.multimedia-nc.com) og mangler lidt info om indmaden i sådan en
tingest. Jeg har indtil videre fundet ud af mobo muligvis er et
Hsin-Tech (PCChips), men kan ikke greje hvilken model det præcist er.

Er der nogen herude, der har leget med eller investeret i sådan en sag??
Og i så fald er det lykkes jer, at installere Win2000 på dyret??

På forhånd tak.

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 02-07-02 21:15

On Tue, 2 Jul 2002 15:31:00 +0200, "Lars H. Fischer"
<newsgroup@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen herude, der har leget med eller investeret i sådan en sag??
>Og i så fald er det lykkes jer, at installere Win2000 på dyret??

Hvorfor ikke spørge i Computer City? De må da vide, hvad du har fået
og hvordan tingene hænger sammen - ik'?

Venlig hilsen

Kurt Friis Hansen - almost: k.friis#kfriis:dk
---
A bribe a day keeps the tax man away.
Life has a one hundred percent mortality rate.
One picture kills more bandwidth, than a thousand words.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 04-07-02 07:06

Kurt Friis Hansen <nospam@kfriis.dk> skrev:

> Hvorfor ikke spørge i Computer City? De må da vide, hvad du har fået
> og hvordan tingene hænger sammen - ik'?

IMO et yderst kvalificeret og relevant spørgsmål der blev stillet i
netop *denne* gruppe.

Uden at have større kendskab til CC så er jeg sikker på at de ikke kan
besvare spørgsmålet tilfredsstillende.
Derfor vil det IMO være tidsspilde at spørge der.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 04-07-02 09:07

Kurt Friis Hansen wrote:
> On Tue, 2 Jul 2002 15:31:00 +0200, "Lars H. Fischer"
> <newsgroup@nospam.dk> wrote:
>

> Hvorfor ikke spørge i Computer City? De må da vide, hvad du har fået
> og hvordan tingene hænger sammen - ik'?

Rigtig teknik og CC er ikke to ting, der hænger sammen. Det eneste jeg
fik ud af det var en henvisning til www.multimedia-nc.com...

Så der er nok en grund til at spørger her i gruppen....

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Lars

Dato : 04-07-02 15:32

<newsgroup@nospam.dk> wrote:

> [...]
>tingest. Jeg har indtil videre fundet ud af mobo muligvis er et
>Hsin-Tech (PCChips), men kan ikke greje hvilken model det præcist er.

Tja, et gæt kunne jo så være
<http://www.ecs.com.tw/products/p6iwpfe.htm>
det ser i hvert fald tilpas gammelt og udgået ud til at det godt
kunne være det... Men kan du ikke bare skrue dyret op og se
efter?

vh
--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-07-02 21:37

> [...]
> tingest. Jeg har indtil videre fundet ud af mobo muligvis er et
> Hsin-Tech (PCChips), men kan ikke greje hvilken model det præcist er.

Jeg har også forsøgt at få noget info fra ComputerCity uden held.

Jeg har brug for at vide hvor bred F@mily Net PC er.
Kan jeg lokke dig frem med en tommestok ?

Er du ellers tilfreds med den.

Regner med at købt en i løbet af ugen

Brian

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-07-02 23:51

Brian Hansen skrev:

> Regner med at købt en i løbet af ugen

Ja, hvis ikke jeg allerede havde bygget mig en server-PC så skulle jeg
dælme også ha' så'en !
Gad vide om ikke de bliver revet væk, for det er da svært at finde et
alternativ til den maskine

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-07-02 18:44

> Ja, hvis ikke jeg allerede havde bygget mig en server-PC så skulle jeg
> dælme også ha' så'en !
> Gad vide om ikke de bliver revet væk, for det er da svært at finde et
> alternativ til den maskine

Jeg har en server, som jeg ikke skal have til at stå i stuen. Så jeg skal
have en lille og forhåbelig støjsvag maskine til at stå sammen med anlæget.
Jeg har jo lidt MP3 og DivX til at ligge på serveren.

Selv om jeg mest er til et Shuttle Barebone med et PVR-kort i, men det
koster jo også 2-4 gange så meget.
Det fede ved det er også at jeg vil kunne optage tvprogrammer bare jeg har
adgang til Internettet.

Brian