G4 667 ?
Fra : Jan Richardy

Dato : 13-02-01 09:33

Heya ...

Nogen som har hørt noget nyt omkring leveringstidspunktet for den nye G4
667mhz ? Jeg kan snart ikke vente længere, og vil helst ikke falde for
fristelsen og købe en 533'er ....... !

--

/ JanR

Fra : tom

Dato : 13-02-01 11:57

Slå koldt vand i blodet og vent på MP 667 ( eller evt. 533 MP) Så får du
endnu mere multitasking...
Tom
PS
jeg kender ikke leveringstidspunktet. De sagde på deres release at det
først sker i andet kvartal.. (pessimistisk)

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 14-02-01 13:16

tom <tom@mir.dk> wrote:

> Slå koldt vand i blodet og vent på MP 667 ( eller evt. 533 MP) Så får du
> endnu mere multitasking...

Så skal du vente et halvt år...

> Tom
> PS
> jeg kender ikke leveringstidspunktet. De sagde på deres release at det
> først sker i andet kvartal.. (pessimistisk)

Der går vel en måned før de er i DK.

--
- Peter

http://www.titancity.com/lib/
- et friere, billigere og BEDRE Danmark!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-02-01 17:53

DJ Supreme / Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> Der går vel en måned før de er i DK.

fedt, annoncér et produkt den 5. jannuar, der ikke kan leveres før midt
i marts (optimistisk)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 14-02-01 19:24

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> fedt, annoncér et produkt den 5. jannuar, der ikke kan leveres før midt
> i marts (optimistisk)

Produkterne kommer altid senere til Dnamark, fordi vores land er
IT-verdenens røvhul. Intet nyt der.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-01 00:06

DJ Supreme / Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> Produkterne kommer altid senere til Dnamark, fordi vores land er
> IT-verdenens røvhul. Intet nyt der.

tja, såvidt jeg ved er der stadig ingen der har modtaget en 667 eller
733'er i USA. intet nyt der

NB. har ikke været på nettet siden søndag.

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 15-02-01 12:01

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> NB. har ikke været på nettet siden søndag.

Synd for dig! :)