MS Windows
briani 27239
Underlige vinduer?
Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 02-07-02 12:51

Er det mig eller plejer, der ikke at være en slags statusbar i bunden
af eksempelvis IE vinduer og alm. mapper?

Hos mig ser det ud som på nedenstående billede viser:
http://www.miljokemi.dk/news/IE.jpg

Hvordan får man det normale tilbage?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 02-07-02 12:53

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in message
> [...]
> af eksempelvis IE vinduer og alm. mapper?
>
> Hos mig ser det ud som på nedenstående billede viser:

IE -> Vis -> Statuslinie....

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 02-07-02 13:03

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> skrev:

> IE -> Vis -> Statuslinie....

Mange tak, det virkede jo helt som det skulle både i IE og de alm.
vinduer

Jeg undrer mig dog noget over, hvordan pokker sådan noget kan ske af
sig selv.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 02-07-02 13:18

> "Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> skrev:
> Jeg undrer mig dog noget over, hvordan pokker sådan noget kan ske af
> sig selv.

Jeg oplever det en gang imellem og jeg tror der er når man rammer en webside
som vil/laver om på ens opsætning?

Mvh
Henrik

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-07-02 19:13

"Henrik Bruun-Petersen" <nytliv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
>

> Jeg oplever det en gang imellem og jeg tror der er når man rammer en
webside
> som vil/laver om på ens opsætning?

Ja det kunne ligne windows at det op til
en tilfældig web-side at bestemme virkemåden af
ens system, hvor er det lækkert med en så integeret
internet browser

jeg er også plaget af samme problem, med at konstant at slå
vis status bar til i winXP ,,,

Jr.