Coca-Cola
Fra : Rasmus Storm

Dato : 13-02-01 09:25

Hej!

Jeg ved godt at der er blevet spurgt om det før, med der var ingen svar.
Hvem har lavet nummeret til de nye Coca-Cola reklamer? Omkvædet er noget
med "going wild".

Rasmus

Fra : KASPER

Dato : 13-02-01 09:36

"nospam mac.com (Rasmus Storm)" <rasmus@> wrote in message
> [...]
svar.
> Hvem har lavet nummeret til de nye Coca-Cola reklamer? Omkvædet er

Det er D'Lay "Going Wild". Den er postet i news:dk.binaer.musik af
Barfoed den 13/2 kl. 07:57

--
KASPER

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 13-02-01 14:22

"KASPER" skrev i en meddelelse > "nospam mac.com

> Det er D'Lay "Going Wild". Den er postet i news:dk.binaer.musik af
> Barfoed den 13/2 kl. 07:57

Det kan godt være jeg har misset noget - men nu har det spørgsmål været
stillet så mange gange...og hver gang har svaret været, at, der kun
eksisterede de 40 sek der er brugt i reklamen.....og folk der har spurgt er
blevet hånet for at blive ved med at stille de samme spørgsmål,
undertegnede foreslog endda med baggrund i netop dette spørgsmål at lave en
FAQ indeholdende svar på bl.a. dette spørgsmål....

Og så lige pludselig er nummeret der i sin fulde længde, endda med gruppens
navn på.... Hvad har jeg ikke hørt, eller har så mange svaret forkert på
spørgsmålet gennem lang tid....?

Sjov episode - men nu er det da en gang for alle opklaret, at nummeret
eksistere.....

Kåre
- der som mange sikkert husker er til Coca-Cola og ikke Pepsi, Heinz og ikke
Buveais....

Fra : osten.dk

Dato : 14-02-01 21:00

[Snip]
Det kan godt være jeg har misset noget - men nu har det spørgsmål været
stillet så mange gange...og hver gang har svaret været, at, der kun
eksisterede de 40 sek der er brugt i reklamen.....

Jeg kontaktede Coca Cola DK for at få at vide hvad den hed, de sagde
ovenstående, og at sangen ikke var udgivet endnu, men det havde de måske i
tankerne... jeg ved snart ikke hvem man skal tro på....

Hygge

Osten.dk