rep. håndbog til Yanmar
Fra : keld

Dato : 02-07-02 11:54

Hej NG

Er der nogle der ved hvor man kan købe en rep.håndbog til en Yanmar 2 gm 20
f diesle motor.

Med Venlig Hilsen

_/)_ Keld

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-07-02 23:42

"keld" <hegnsgaarden@privat.dk> skrev i en meddelelse news:TCfU8.48$

> Er der nogle der ved hvor man kan købe en rep.håndbog til en Yanmar 2 gm
20
> f diesle motor.

Hvis jeg nu gætter på en Yanmar forhandler, er det så et vildt gæt?

Claus

Fra : keld

Dato : 04-07-02 11:01

Tak for det venlige svar

keld

Fra : Claus Tersgov

Dato : 04-07-02 19:53

"keld" <hegnsgaarden@privat.dk> skrev

> Tak for det venlige svar

jamen selvtak, det var da så lidt..

Claus

Fra : Mulli

Dato : 04-07-02 20:27

Hvad med at prøve "Køsters motorboghandel"
Østergade 9, 8900 Randers Tlf. 86426613
De plejer at kunne skaffe alt Umuligt.
Prøv der ! Selvom de plejer kun at have til biler.

Venligst

Mulli

Fra : Flemming

Dato : 05-07-02 18:49

Jeg tror nu det nemmeste er at spørge importøren af Yanmar i DK:

Gertsen & Olufsen AS
Savsvinget 4
DK-2970 Hørsholm
Tel: 4576 3600 Fax:4576 1773
E-mail: info@gertsen-olufsen.dk
Eller på adr: http://www.yanmar.dk/

MvH
Flemming

Fra : Richard Chisnall

Dato : 05-07-02 18:50

> Jeg tror nu det nemmeste er at spørge importøren af Yanmar i DK:
>
> Gertsen & Olufsen AS

Held og lykke - de er, i min erfaring, temmelig håbløse. De kan ikke engang
finde ud af at skaffe reservedele når man giver dem varenummeret.