Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Data på det så meget omtalte medion kamera
Fra : Lars Ringgaard Krist~

Dato : 02-07-02 12:02

Jeg har fulgt lidt med i denne gruppe, hvor der har været mange indlæg om
medionkameraer.

Jeg savner dog nogle links hvor man kan se de tekniske specifikationer,
eller evt links til nogle tests.

er det ikke nogen der kender nogle links?

og er der nogen der kan huske hvilke navne kaneraet ellers sælges under?

kameraet det drejer sig om er Medion 9725 fra fx fona/fredgård/EC

mvh
Lars

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-07-02 14:58

Lars Ringgaard Kristensen wrote:
:: Jeg har fulgt lidt med i denne gruppe, hvor der har været mange
:: indlæg om medionkameraer.
::
[...]

Tryk på Søg og skriv Medion i emne eller tekst, hvis ikke du gider bladre
tilbage.

Men kik også på et Sony P71 med 3,2 Mpix, 3x optisk zoom, og 16 MB MS til
3900 kr.
Jeg harlige købt et og det er lækkert!
Der er fx TV out (composite video) og det betyder at et TV kan bruges som
LCD skærm (hvis man lige har et TV ved hånden) og det kan optages på en alm
video!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : jeannettehs

Dato : 20-12-02 17:10

"Lars Ringgaard Kristensen" skrev d. 02-07-02 12:02 dette indlæg :
> [...]
under?

> kameraet det drejer sig om er Medion 9725 fra fx fona/fredgård/EC

Hej Lars.

Jeg har ikke fundet så meget om MD 9725 men hvis det kan hjælpe lidt kan
du kigge på dette link som handler om 9700. b.l.a om hvilke navene
kameraet sælges under. Det gælder i øvrigt også 9725.

http://www.xs4all.nl/~gej/nieuwecamera/indexenglish.html

www.megapixel.dk kan du se nogle billeder der er taget med medion. (
fra et andet indlæg på disse sites)

Med venlig hilsen jeannette