Killingerne
Fra : marianne hellemose

Dato : 02-07-02 10:28

Nu var jeg lige så "optaget" af Tortie, at jeg helt glemte
killingerne, de fik alle en fin sundheds-attest og deres
vaccinationer, jeg skal betale 200 pr killing dvs 1200
+ 500 for Tortie ialt 1700kr.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 02-07-02 20:28

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> Nu var jeg lige så "optaget" af Tortie, at jeg helt glemte
> killingerne, de fik alle en fin sundheds-attest og deres
> vaccinationer, jeg skal betale 200 pr killing dvs 1200
> + 500 for Tortie ialt 1700kr.

Det lyder da i hvert fald ikke dyrt. Er der penge nok på kontoen til
det?

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-07-02 20:42

Hej Kate
Ja da, vi er i fin form, der står nu 1.200 kr.og der
skal så 500 kr mere over til Mette til værksteds-
miverne, så indtil videre er der ingen grund til klage.