MS Windows
briani 27239
hjælp til Norton Ghost
Fra : M. Pedersen

Dato : 02-07-02 09:05

Jeg har lige installeret Ghost, men når jeg vil starte programmet op, kommer
følgende tekst frem:

Dette program kan ikke køres i et vindue på grund af den specielle brug af
skærmen.
Tryk på ALT+ENTER for at køre programmet i fuld skærm.

Trykker jeg alt+delete kommer der kun flimmer.

Hvad skal jeg gøre for at kunne starte Ghost??

Tak
Mette

Fra : Leony

Dato : 02-07-02 12:49

"M. Pedersen" <cfs29122@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal jeg gøre for at kunne starte Ghost??

Du kan ikke køre Ghost fra Windows.
Lav en bootdiskette og start fra den, således at du starter i DOS.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : M. Pedersen

Dato : 02-07-02 18:10

> [...]
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.
>
> Tak for dit svar, men jeg har altid kunnet køre Ghost på normal vis ved
blot at klikke på exe-filen - aldrig fra DOS.og ny driller altså en nyere
version.
mvh Mette

Fra : Gevaldi

Dato : 02-07-02 21:51

M. Pedersen skrev:

> Tak for dit svar, men jeg har altid kunnet køre Ghost på normal vis
> ved
> blot at klikke på exe-filen - aldrig fra DOS.og ny driller altså en
> nyere version.

Du har nok tidligere brugt v. 6.5 og den kunne
du godt køre i et dos vindue under Windows, men
det kan du altså ikke med de nyere versioner.

Du skal som skrevet lave en dos opstarts
diskette med Ghost, men det mener jeg at
du kan få Ghost til at oprette for dig.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/