MS Windows
briani 27239
Sikkerhedsfanblad
Fra : John Nielsen

Dato : 02-07-02 07:47

Hej rødder

Jeg sidder her med to buttnakker der gerne vil vide hvordan man får
fanbladet sikkerhed frem når man trykker egenskaber på f.eks et drev.
Nogle der kan hjælpe?

TIA

John Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-02 09:43

Tue, 2 Jul 2002 08:47:04 +0200, skrev "John Nielsen" <w@w.dk>:

>Jeg sidder her med to buttnakker der gerne vil vide hvordan man får
>fanbladet sikkerhed frem når man trykker egenskaber på f.eks et drev.

Går ud fra, at vi snakker Windows NT/2000/XP.

Konverterer til NTFS.
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Fra : John Nielsen

Dato : 02-07-02 09:58

> Konverterer til NTFS.
> --
Hej Knud

Kører NTFS men det er ikke muligt at se fanebladet.

Hilsen John Nielsen

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 02-07-02 10:24

"John Nielsen" <w@w.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Knud
>
> Kører NTFS men det er ikke muligt at se fanebladet.
>
> Hilsen John Nielsen

Hvis det er Windows XP Home Edition er dy nødt til at starte i
Fejlsikret Tilstand for at få adgang til fanen Sikkerhed.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : John Nielsen

Dato : 02-07-02 10:49

Det hjalp.

Tak for hjælpen begge to

Hilsen John Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-02 10:24

Tue, 2 Jul 2002 10:57:31 +0200, skrev "John Nielsen" <w@w.dk>:

>Kører NTFS men det er ikke muligt at se fanebladet.

Det ville være rart, hvis du med det samme skrev, hvilken
Windowsversion, det drejer sig om.

I XP: slå simpel fildeling fra.

Kontrolpanel => Mappeindstillinger => Vis => nederste punkt.
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.