Browser
stl_s 3840
arlet 2470
internet explorer 6,0
Fra : prinsen

Dato : 01-07-02 23:10

når jeg starter internet exp. starter der samtidig en søge-maskien msn
web search i venster side
er der nogle som ved hvordan jeg fjerner den
mvh prinsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-02 23:19

Mon, 01 Jul 2002 22:09:37 GMT, skrev "prinsen"
<prinsen.news@kandu.dk>:

>når jeg starter internet exp. starter der samtidig en søge-maskien msn
>web search i venster side
>er der nogle som ved hvordan jeg fjerner den

Lukker på X-et.

Vis => Explorer Bar => fjerner markeringen ved Search/søg
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.