mohaa
Fra : kim

Dato : 01-07-02 22:11

Er der virkelig kun 6 baner i mohaa ? Nu var jeg lige kommet så godt i gang
og så er det slut :(
Mvh Kim

Fra : SonofonoS

Dato : 02-07-02 08:37

> Er der virkelig kun 6 baner i mohaa ? Nu var jeg lige kommet så godt i
gang
> og så er det slut :(
> Mvh Kim

Det ser sådan ud ikk'?
Prøv spillet online. Der åbner sig en helt ny verden. Prøv Omaha Beach
sammen med 30 andre "rigtige" spillere..

NB: Find en god server og helst en uden alt for mange fårking cheaters!!!

SonofonoS

Fra : SonofonoS

Dato : 02-07-02 08:39

> [...]
> sammen med 30 andre "rigtige" spillere..
>
> NB: Find en god server og helst en uden alt for mange fårking cheaters!!!

Du skal nok lige hente "Gamespy - Arcade" først....

http://www.gamespyarcade.com/download/

SonofonoS

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 02-07-02 17:43

Kim,

> Du skal nok lige hente "Gamespy - Arcade" først....

Alternativt kan The All-Seeing Eye anbefales.

Du kan bl.a. lave filtersortering på lande. På den måde kan du f.eks. nøjes
med at få fremvist danske serverer.

Link:
http://www.udpsoft.com/eye/

Best Regards/Med Venlig Hilsen