MS Windows
briani 27239
Trøb Med Explorer
Fra : Roger

Dato : 01-07-02 22:19

Jeg kan ikke komme meg på nett med exploreren jeg kan derimot sende og motta
mail søke på copernic men kommer ikke in på noen internett sider
Jeg bruker windows xp pro.Noen som har noen ideer om hva dette kan være jeg
brukte Ad-Aware og fjernet noen spyware
jeg tok desverre ikke backup av disse filene

Mvh Roger

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 01-07-02 22:53

"Roger" <r-holte2@frisurf.no> skrev i en meddelelse
> [...]
kan være jeg
> brukte Ad-Aware og fjernet noen spyware
> jeg tok desverre ikke backup av disse filene

Prøv at gå til Kontrolpanelets Tilføj/Fjern software. Under
Windows installationer finder du Internet Explorer - prøv at
afinstallere - genstart og installere den igen.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Roger

Dato : 02-07-02 17:02

> [...]
> Windows installationer finder du Internet Explorer - prøv at
> afinstallere - genstart og installere den igen.

Prøvde dette men det er jo ikke noe og installere 0,0 mb står det prøvde og
fjerne og reinstalle men ikke noe bedring???

Mvh Roger