P&T og i nærhenden af Aarhus
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 01-07-02 22:28

Hej
Findes der en put & take sø i nærheden af Aarhus udover pindsmølle?

Hvordan er Pindsmølle?

Sidst jeg var der var det en typisk drambrugssø.

mvh
Anders

Fra : sbp

Dato : 01-07-02 23:17

"Anders H. Andersen" skrev d. 01-07-02 22:28 dette indlæg

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 01-07-02 23:32

On Mon, 01 Jul 2002 22:16:43 GMT, "sbp" <sbp.news@kandu.dk> wrote:

> [...]

Den havde jeg glemt nokfordi jeg ikke synes særlig godt om den, det
kan godt være jeg sætte så høje krav til naturaktig fiskevand at jeg
burde holde mig væk fra p&t og være tilfreds med stort aldrig at fange
noget ved kysten.

mvh
Anders

Fra : Annemone

Dato : 03-07-02 19:54

Hej Anders!

Der er en P&T ved Grumstrup, syd for Århus.
Der fisker vi ofte, når vi ikke gider en lang køretur, og er meget glade for
den.

Med venlig hilsen
Ena.

Fra : hans hansen

Dato : 03-07-02 20:28

Hvis der kun var en sø sidst du var der, er det vist noget siden du har
været der sidst :)

Mvh

Uffe

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 04-07-02 10:09

On Wed, 3 Jul 2002 21:28:15 +0200, "hans hansen"
<uffe_thomsen@hotmail.com> wrote:

>Hvis der kun var en sø sidst du var der, er det vist noget siden du har
>været der sidst :)

Hvordan ser det ud nu?
Er det blevet godt?

mvh
Anders

Fra : Annemone

Dato : 04-07-02 15:04

Hvis der er Grumstrup, I mener, er det 3 søer. Jeg syntes det er et godt
sted, der er i hvert fald mange ringere steder end der - sikker også mange
bedre. Men vi kommer der som sagt jævnlig.

Hilsen
Ena.

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 04-07-02 19:05

"Anders H. Andersen" <aha@remove.spamfilter.dk> wrote in message
> Hej
> Findes der en put & take sø i nærheden af Aarhus udover pindsmølle?
>
> Hvordan er Pindsmølle?

Fisker der jævnligt når jeg lige skal slå 8-9 timer ihjel, og samtidig have
noget aftensmad :)

> Sidst jeg var der var det en typisk drambrugssø.

Det er ikke den værste P&T jeg har været ved... og som andre har skrevet, så
er der noget der ligner 3-4 søer nu (ved ikke hvornår du sidst var der).

Sidst jeg selv var der, var det natfiskeri, første gang for mig
(natfiskermødom der blev taget?), og det var ikke sidste gang jeg gjorde
det. Min lillebror hev en lækker lille sag på 3.5 Kg op 1/2 time inden vi
skulle hjem om morgenen, og jeg selv var ved at miste en stang i løbet af
natten, da den var på vej i vandet :) så kan jeg lære at slippe bremsen
lidt!

> mvh
> Anders

Lars B

Fra : Bleeder

Dato : 25-09-02 21:15

Hejsa er der en der ved om pindsmølle har en hjemmeside??

MVH...................Bleeder

http://www.kandu.dk/

Fra : K-C

Dato : 26-09-02 08:36

"Bleeder" <Bleeder.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa er der en der ved om pindsmølle har en hjemmeside??

> http://www.kandu.dk/

Det kan du tro. Gå ind på: http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/

Knæk og bræk.

K-C