En ny dag truer
Fra : marianne hellemose

Dato : 01-07-02 21:39

Altså jeg er lidt beklemt, Fam. Tortie skal til dyrlæge
i morgen, hvor er tiden blevet af ???

Mine små pjevser (hmmm........) skal vaccineres, mor
skal steriliseres, og lige pludselig er det d.19 og de små
er blevet store nok til at flytte, jeg sidder her og føler
at jeg er "gået glip" af noget, det var jo "lige henne om
hjørnet" at de blev født, jeg må hellere starte på at "hamstre" Kleenex'er
så jeg har nok.

ævv det er altså ikke helt rart, ikke engang selvom jeg
ved at de vil blive elsket og forkælet i hoved og r**

Hmm..........det var bare før sengetid-tanker, gad vide
om jeg kan stoppe tiden så det vil være iaften 14 dage
mere, så er jeg nok mere parat.............eller ???

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : nitsen

Dato : 02-07-02 14:15

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev

> [...]
> om jeg kan stoppe tiden så det vil være iaften 14 dage
> mere, så er jeg nok mere parat.............eller ???

Uha - nej det bliver ikke sjovt når det flytter - jeg har kun haft
hjemmelavede killinger en gang - iih guder hvor jeg havde svært ved at
slippe dem. Jeg kan godt forstå du ikke ynder tanken.

Vi glæder os dog til om 14 dage - Marie stiller pt. to spørgsmål x gange
mange dagligt - nemlig hvor mange dage er der til min fødselsdag (den 9.
juli) og hvor mange dage er der til vi må hente Agnes . Uuuuuh det bliver
dejligt at få hende hjem.

Mvh

Anita og Frode der ikke er med, men som ikke er helt sikker på at han kan
lide ordene vaccineres og steriliseres *grin*