Billeder af misbamserne
Fra : nitsen

Dato : 01-07-02 20:07

Hejsa

Jeg har leget lidt med at uploade billeder på nettet - bare midlertidigt til
jeg får nosset mig sammen til at få min HP op at køre igen - billederne
skulle kunne ses på denne adresse http://groups.msn.com/mariager . Under
billeder ligger albummet Frode (håber jeg *grin*) - og ja - Frode sover
altså enormt meget *grin*

Mvh

Anita og Frode

Fra : marianne hellemose

Dato : 01-07-02 20:14

Hej Anita
Frode er altså nuser, selvom han har et godt sovehjerte,
gad vide om det er smitsomt ??? så kommer Fnugger
nemlig "lige om lidt" *GGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : nitsen

Dato : 02-07-02 14:06

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev

> Frode er altså nuser, selvom han har et godt sovehjerte,
> gad vide om det er smitsomt ??? så kommer Fnugger
> nemlig "lige om lidt" *GGG*

Ja - han er ret lækker ham Frode og han ved det godt *grin* Jamen vi kan da
gøre et forsøgt - Fnugger kunne få lidt sovehjerte herfra og Frode kunne
måske få lidt krudt i r... fra Fnugger *grin* - Frode er godt nok blevet
noget adstadig efter han blev alenekat og Fido hjælper ikke meget på det -
han er ligeså stor en sofapude.

Mvh

Anita som godt kan huske hvordan det er at have en kat i børstealderen
*tihi*

Fra : Pernille Scharff

Dato : 02-07-02 09:53

Hej Anita,

ikk' for at fornærme nogen - men måske har Frode meget godt af at der
flytter en lille "elefantunge" ind om ikke så længe?

Hilsen

Pernille (og Silk der siger at det er træls med en lille skovkilling der
hopper på ens mave når man vil sove...)

Fra : nitsen

Dato : 02-07-02 13:59

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev

> Hej Anita,
>
> ikk' for at fornærme nogen - men måske har Frode meget godt af at der
> flytter en lille "elefantunge" ind om ikke så længe?

Såååå hvoff' mener du det *grin* - det er da aldeles uden grund han i daglig
tale kaldes F...lomberg og Flæske *grin* - nej - han er på afmålt kost, men
der er nok smuttet en anelse på sidebene igen efter han blev alene her - og
så tror jeg vi skal tilbage på RC Indoor (det hjalp på sideflæsket sidst) -
vi har en anden RC variant lige pt. - men lur mig - Raiku skal nok forklare
ham noget når han kommer til vaccination - det er nemlig ved at være tid for
den årlige seance.

Men han har helt sikkert godt af at Agnes snart kommer og motionerer ham -
han er altså godt nok blev lidt for pensionistagtig efter min smag - når jeg
smider en pelsmus glor han på mig lissom han ville sige "jamen så hent den
dog" *grin*

Mvh

Anita og *fnyz* fra Frode der synz han er en flotter fyr med isoleringen i
orden og som aldeles ikke mener afmålt kost kan være særlig sundt
*miiiiaauuuuuknuuurrrsagdemaven*

Fra : Kate

Dato : 02-07-02 20:08

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in news:afs7m9$9dq$1@sunsite.dk:

> han er altså godt nok blev lidt for pensionistagtig efter min smag
> - når jeg smider en pelsmus glor han på mig lissom han ville sige
> "jamen så hent den dog" *grin*

Hahahahaha, det blik kender jeg også godt.

Kate