MS Windows
briani 27239
spil til win 98
Fra : Grethe

Dato : 01-07-02 19:39

Hej til alle, jeg har lige fået min computer på internettet, men nu mangler
jeg mine spil som hjerterfri 7kabale og napolion, samt nogle spil jeg kan
spille på nettet.
Jeg har prøvet på microsofts hjemmeside, men kunne ikke finde nogle spil
der. er der en der kan hjælpe mig.

Mange venlige hilsner.

Grethe....

Fra : Ole C

Dato : 01-07-02 19:47

Grethe <ingen@nu.com> skrev blandt andet:

> [...]
> spil jeg kan spille på nettet.
> Jeg har prøvet på microsofts hjemmeside, men kunne ikke finde nogle

Mht. Windows-spillene skal du skal bare installere dem under
Kontrolpanel>Tilføj/fjern programmer>Windows komponenter. Du skal bruge
Windows installations-CD'en.

vh
Ole C