Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lyset kommer tilbage.
Fra : Fotografering.org

Dato : 13-02-01 06:39

I går kl. 16.30 kom jeg hjem fra arbejde og flåede mit kamera ud af tasken.
Der var et herligt skyfrit vejr og den lavtstående sol lavede et dejligt
varmt lys med tilhørende spændende skygger.

Det er nu meget tydeligt, at lyset kommer stormende med kæmpeskridt. For
blot nogle få uger siden, var der ikke meget lys udenfor min normale
arbejdstid.

Selv om der stadig ikke er så mange lyse timer endnu, så glæder jeg mig
allerede til de 6 lyse måneder fra april-september.
Så bliver der masser af lys - og det er lyset der skaber billeder.

Hvis nogen savner inspiration til at komme ud med kameraet, kan en banal
fotokonkurrence forresten være den katalysator man mangler.
Med hensyn til fotokonkurrencer, har jeg nemlig tilladt mig at lave om på
det olympiske slogan:
Det drejer sig ikke om at være med, men om at komme ud og få taget nogle
billeder og få nogle fotografiske oplevelser.

--
Mvh:
Finn / Fotografering.org