Vaccination ?
Fra : Anja Stinne Nielsen

Dato : 01-07-02 17:38

Hejsa...
Min kæreste og jeg har idag haft vores lille kattekillinger, Sille og Stump,
til dyrelægen i forbindelse med vaccination.(kattesyge og katteinfluenza)
Jeg glemte at høre efter bivirkninger... Kan sådanne opstå og hvad er de
mest alm?

Kh Stinne

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-07-02 20:45

"Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> skrev...
> [...]
> Jeg glemte at høre efter bivirkninger... Kan sådanne opstå og hvad er de

Hej Stinne

Det kan ske, at killingerne er lidt "slatne" det første døgns tid efter
vaccinen, og der kan opstå en lille "kugle" i nakken på dem, som er en
reaktion på vaccinen (det sker ikke så ofte - men heller ikke sjældent...).
Kuglen forsvinder af sig selv efter 2-4 uger og betyder intet. Trætheden går
hurtigt over, hvis de overhovedet er påvirkede!
Ellers er der faktisk ingen bivirkninger ved vaccinationerne...

Mvh. Camilla