Bestået brugsprøve, hurra!
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 01-07-02 16:49

Hej
Hermed lidt pral:
Vores dejlige Labrador
Gjøl´s Cato bestod i går DRK´s brugsprøve med max. points (40).
Flot gået når man tænker på at Cato kun lige er 8 måneder gl.
Han er vores hund nr. 8 der igennem næsten 30 år, består brugsprøven, men
der er kun en af de andre, der fik max.points og det var i 2 forsøg i 1975

Til gengæld skal det nævnes at to af dem der ikke fik så gode points på
deres brugsprøve senere er blevet henholdsvis Brugschampion og
certifikat-vinder på markprøve, så man skal nok ikke lægge så meget i
brugsprøveresultatet, men alligevel......
Hilsen (en stolt) Vibeke

Fra : Anita

Dato : 01-07-02 21:40

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d207a6e$0$412$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej
> Hermed lidt pral:
> Vores dejlige Labrador
> Gjøl´s Cato bestod i går DRK´s brugsprøve med max. points (40).

Tillykke, det var flot. Jeg håber at mine to klarer det ligeså godt.

Hilsen fra
Anita

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-07-02 05:34

> [...]
> Hermed lidt pral:
> Vores dejlige Labrador
> Gjøl´s Cato bestod i går DRK´s brugsprøve med max. points (40).

Rigtig hjertelig tillykke til både dig og vovse

Smil fra Ami

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 02-07-02 08:39

Hej
Tak skal I have
Vi krydser fingre for dig, Anita, hvornår skal du på prøve?
Vibeke

Fra : Rasmussen

Dato : 04-07-02 09:10

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d2158ff$0$396$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej
> Tak skal I have
> Vi krydser fingre for dig, Anita, hvornår skal du på prøve?
> Vibeke

Vi skal ikke til prøve endnu. Det er som om mine hunde ikke rigtig "forstår"
træningen. De er meget legesyge og hver gang vi roser dem bliver de meget
kuldrede og kan slet ikke finde roen igen. Men vi prøver stadig og håber det
lykkes på et tidspunkt. Det skal lige siges at det er to voksne flat hanner
vi har adopteret.

Hej fra Anita

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-02 09:53

"Rasmussen" <fastrups@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> lykkes på et tidspunkt. Det skal lige siges at det er to voksne flat

Vi har en flat, og vores erfaring er at overdreven ros får hende til at
tænde af, og gå helt i selvsving.
Moderat til let ros er fint til hende.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-02 08:02

> [...]
> certifikat-vinder på markprøve, så man skal nok ikke lægge så meget i
> brugsprøveresultatet, men alligevel......

Tillykke, vores flat bestod med 38 point så 40 er meget flot !!!

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239