MS Windows
briani 27239
XP - stofanet - edonkey
Fra : Manndecker

Dato : 01-07-02 16:49

Hej

Jeg har xp og stofanet og har lige installeret edonkey - men jeg kan
ikke få det til at virke. Læste noget om at man skal instille en
proxyserver.....
Problemet er at edonkey ikke vil logge på en server - kan i hjælpe mig ?
- Håber det.

Manndeckeren

PS: jeg ville blive glad for en vejledning - så, mød mig på icq'en
157907413

PPS: dette spørgsmål hører vist ikke hjemme her....

http://www.kandu.dk/

Fra : Stig Hansen

Dato : 02-07-02 05:04

> [...]
> 157907413
>
> PPS: dette spørgsmål hører vist ikke hjemme her....

Start eDonkey åben hvor der står proxy, ved proxy type skal du vælge None og
derefter Ok, luk eDonkey helt ned og start den igen, husk at selvom at du
lukker eDonkey med X er den stadig kørende, der er et icon i proceslinjen
som der skal højreklikkes på og vælges Exit før den er helt stoppet.

Stig.

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-07-02 20:54

On Mon, 01 Jul 2002 15:49:20 GMT, "Manndecker"
<Manndecker.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>proxyserver.....
>Problemet er at edonkey ikke vil logge på en server - kan i hjælpe mig ?
Prøv at finde et sted på nettet hvor der er en serverliste. problemet
er sansynligvis at mange af de servere der er på din liste er døde.
Defusover skal du huske at det er normalt at den forsøger en længere
række servere før det lykkes.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 08-07-02 13:54

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Prøv at poste eller søge efter emnet på www.edonkey2000.dk i deres forum...