MS Windows
briani 27239
Fax Software
Fra : Peter Kiil

Dato : 01-07-02 16:39

Jeg har brug for et fax program der opfylder følgende krav:

1. Skal være stabilt.

2. Det skal kunne modtage fax til afsendelse via email eller på anden vis,
da maskinen befinder sig på en anden fysisk lokation end de personer der
skal faxe via den.

3. Skal kunne arkivere modtagne fax som PDF filer automatisk, el. automatisk
printe modtagede filer.

Maskinen kører Windows 2000 Pro med et Lasat 56K modem til fax.

--
/peter

"All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my
livers. I can get by with one."
Homer Simpson.

Fra : rsnilsen

Dato : 01-07-02 21:30