MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
window\system32\config\system
Fra : C A

Dato : 01-07-02 16:04

helt umotiveret har jeg pludselig fået følgende fejl i xp pro dk:

under opstart af pc kommer der sort skærm med texten: windows kan ikke
startes fordi følgende fil mangler eller er beskadiget:

\window\system32\config\system

og så står der noget med at jeg kan prøve at installere windows igen og
trykke på ´r´ for at reparere windows. Dette virker midlertid ikke...

Har nyeste norton, zonealarm og har ikke installeret noget
for nylig. Jeg kan heller ikke starte op i fejlsikret. Jeg har også prøvet
at køre en ½ år gammel ghost tilbage, men efter ½ time kommer fejlen igen...

Fra : Madsen

Dato : 01-07-02 16:12

C A skrev:

> under opstart af pc kommer der sort skærm med texten: windows kan
> ikke startes fordi følgende fil mangler eller er beskadiget:
>
> \window\system32\config\system

Fejl i registeringsdatabasen er ofte årsagen til denne fejl.
Prøv evt. at læse denne tråd: http://makeashorterlink.com/?W2B743B21

Madsen.