HJÆLP - HASTER
Fra : Tom Nielsen

Dato : 01-07-02 16:25

Til brug for en side verørende et bryllup, søger jeg en brugbar baggrund med
henblik på udformning af en ønskeliste.

Hvor finder jeg en sådan baggrund ??

M.v.h.

Tom

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-07-02 16:34

"Tom Nielsen" <tni@has.dk> skrev...
> Til brug for en side verørende et bryllup, søger jeg en brugbar baggrund
med
> henblik på udformning af en ønskeliste.
>
> Hvor finder jeg en sådan baggrund ??

Det har godt nok ikke sååå meget med FrontPage at gøre - men her er et par
links:
http://webclipart.about.com/cs/msubmenu18aa/

En søgning på Google (på ordene wedding+clipart+background) gav disse
resultater:
http://www.google.com/search?q=wedding%2Bclipart%2Bbackground&ie=UTF-8&oe=UT
F8&hl=da&lr=
(skal nok klippe-klistres ind i din browser, da den nok deler linket, eller
ihvertfald ikke får det sidste =-tegn med i linket...)

Og sørme om der ikke også er en række cliparts specielt vedr. bryllup:
http://webclipart.about.com/msub106aa.htm

Mvh. Camilla