MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
mangler lige det sidste i XP ...
Fra : ZipZap

Dato : 01-07-02 15:10

Hejsa.

Min nabo har købt nu maskine med XP på. Han er LANGT fra en Computer kyndig,
så han er meget glad for at XP er på dansk med masser af hjælp.
Han mangler et SIMPELT program til at lave CD covers med, og et IMPELT
program til at redigere forskellige ting med på billeder med. De skal helst
ligne XP og være på dansk. Paint er jo kun til at tegne med.
Det skal ikke gribe ind i XP måde at håndtere billeder på.

Hvad kan anbefales, hvad skal jeg ssøge efter ?

Fjern _NoSpam_ ved besvarelse.

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 01-07-02 15:34

> Han mangler et SIMPELT program til at lave CD covers med, og et IMPELT
> program til at redigere forskellige ting med på billeder med.

Jeg mener Ulead laver noget der hedder PhotoExpress som kan fås på dansk og
som er ret simpelt til billedredigering. Hvor meget det kan helt præcist ved
jeg ikke da jeg aldrig har brugt det.

Mvh. Brian

Fra : ZipZap

Dato : 01-07-02 17:13

> [...]
og
> som er ret simpelt til billedredigering. Hvor meget det kan helt præcist

Har fundet et lækkert og simpelt CD cover program.

http://www.nextgen.dk/covermagic/

Jeg kigger på PhotoExpress.