Ny sex statistik ;-)
Fra : John Sahl

Dato : 13-02-01 01:24

Med tanke på den tråd om hvornår de flittige skribenter får sex, kom jeg
til at tænke på en ting. Hvor hurtigt kommer i kvinder her i gruppen..
Sabina er den suverænt hurtigste jeg har været sammen med. Om det er
fordi vi passer så godt sammen eller ej ved jeg ikke, det må hun vel
kunne svare nærmere på *SF*

Det er i hvert fald ikke noget problem at få hende til at komme i mellem
de indlæg hun får skrevet, i går kom hun på noget der ligner 45 sekunder
)

Og nej.. Jeg brokker mig ikke, jeg nyder da at have den effekt på hende,
for det er jo noget af det der tænder mig allermest, at se og mærke hende
nyde og komme...

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Så er Mobilix med på banen med ADSL...

Fra : Stones_TM

Dato : 15-02-01 23:15

John Sahl skrev
> [...]
> Sabina er den suverænt hurtigste jeg har været sammen med. Om det er
> fordi vi passer så godt sammen eller ej ved jeg ikke, det må hun vel

Lucky Bastard.. *G*G*G*G*

> Det er i hvert fald ikke noget problem at få hende til at komme i mellem
> de indlæg hun får skrevet, i går kom hun på noget der ligner 45 sekunder
> )

Ja og sår'n er der så meget, jeg kan f.e.k.s ikke få min Kæreste til at
komme..
men jeg er såvidt jeg ved ikke den eneste der har haft det sådan...
men jeg tror nu også det har noget at gøre med at hun er så forbandet
STILLE...og i perioder går det Sørme' ud over min potens..
og så er jeg jo nødt til at spørge de Herre..skal kvinder larme i
sengen..*G*

> Og nej.. Jeg brokker mig ikke, jeg nyder da at have den effekt på hende,
> for det er jo noget af det der tænder mig allermest, at se og mærke hende
> nyde og komme...

Jo tak sådan har alle mænd det jo nok..jeg kan kun sige et...jeg er
misundelig

og Så vil jeg lige sige HEJ JEG ER GRUSOMT TILBAGE!!!!!!!!!

Hvis Svømning er så Sundt hvorfor ser hvaler så sådan UD????????????????????

SMil
Stones_TM

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-02-01 23:33

"Stones_TM" <cfp14678@vip.cybercity.dk> wrote in message

heeey sweety)

> Lucky Bastard.. *G*G*G*G*

hvem af os mener du???

> Ja og sår'n er der så meget, jeg kan f.e.k.s ikke få min Kæreste til at
> komme..

øvelse min søde.... øvelse gør mester... bare vent

> men jeg er såvidt jeg ved ikke den eneste der har haft det sådan...
> men jeg tror nu også det har noget at gøre med at hun er så forbandet
> STILLE...og i perioder går det Sørme' ud over min potens..

så udnyt de gange hvor hun siger noget til at fortælle hende at du nyder
det... og ikke mindst vise hende det det kunne være det gav hende lyst
til at åbne munden lidt mere..... it did for me

> og så er jeg jo nødt til at spørge de Herre..skal kvinder larme i
> sengen..*G*

nogle kvinder skal...... jeg gjorde det ikke før i tiden.... så slap jeg
min "libido" løs... og nu er der ALTID lyd på*GF*

> Jo tak sådan har alle mænd det jo nok..jeg kan kun sige et...jeg er
> misundelig

du må bare gå i intensiv træningslejer med hende den skønne

> og Så vil jeg lige sige HEJ JEG ER GRUSOMT TILBAGE!!!!!!!!!

great to see you babe.... har john haft en finger med i spillet?

> Hvis Svømning er så Sundt hvorfor ser hvaler så sådan
UD????????????????????

de er jo strømlignede søde*G*
--
Sabina Hertzum
Behind every good woman, lies a trail of men *SF*

Fra : Stones_TM

Dato : 15-02-01 23:47

Sabina Hertzum skrev som svar til

> de er jo strømlignede søde*G*

Hvis hvaler er stømlignede, og ikke fede så er der forbandet mange
strømlignede mænd på denne jord..*G*

Stones_TM

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 16-02-01 01:33

[Kæresten har problemer med at komme - der tales om at det hjælper at jamre i
sengen]

> nogle kvinder skal...... jeg gjorde det ikke før i tiden.... så slap jeg
> min "libido" løs... og nu er der ALTID lyd på*GF*

Man skal ihvertfald ikke være anspænt og prøve at holde noget tilbage , men
istedet slappe af , nyde det og give sig hen .. slippe tøjlerne.
Det gælder begge køn (alle tre .. også jer intetkøn på bagerste række)

> great to see you babe.... har john haft en finger med i spillet?

Bare han ikke har haft den andre steder.

> --
> Sabina Hertzum
> Behind every good woman, lies a trail of men *SF*

Du mener det drypper hvidt fra hendes underliv ? *g*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-02-01 09:11

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote in message
> [...]
> istedet slappe af , nyde det og give sig hen .. slippe tøjlerne.
> Det gælder begge køn (alle tre .. også jer intetkøn på bagerste række)

det er jo nemt at sige at man skal gøre sådan og sådan..... jeg kan da
huske for mit eget vedkommende var det enomrt svært at slippe min
"kontrol"..... men damn det var godt da jeg gjorde

> Bare han ikke har haft den andre steder.

på steen i hvertfald*GF*

> Du mener det drypper hvidt fra hendes underliv ? *g*

naaa*G* jeg mener mere noget i retningen af et spor af knuste hjerter*G*

Fra : Henning

Dato : 17-02-01 05:24

"Stones_TM" <cfp14678@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> STILLE...og i perioder går det Sørme' ud over min potens..
> og så er jeg jo nødt til at spørge de Herre..skal kvinder larme i

Kommer tid kommer råd, jeg har også "potens_probler" hvis der
mangler lyde fra damen, men som årene er gået, er der kommet mere
lyd på, så det er helt fedt *GGG*
Hvad angår manglende orgasme, så gik der ca.2½ år samlv før min kone
oplevede dette, for første gang i sit liv, hun var da 26 år, siden har
hun i perioder fået det nemt, i andre perioder slet ikke.
Nu, får hun det op til 4-5 gange i træk (og så er der lyd på) *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Fru Henning

Dato : 17-02-01 12:21

"Stones_TM" <cfp14678@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hej Stones

> [...]
> STILLE...og i perioder går det Sørme' ud over min potens..
> og så er jeg jo nødt til at spørge de Herre..skal kvinder larme i

Jeg kan genkende det du skriver om at ikke opnå orgasme, sådan havde
jeg det selv de mange år. Min kropsbevidsthed på det område var meget lille
jeg kunne godt nyde at dyrke sex , men kunne ikke slippe kontrollen og give
slip.Jeg var for optaget af at ikke stønne for meget , samt om jeg var god
nok
til det . når nu jeg ikke kunne opnå orgasme .

Dertil kommer at jeg var uheldig med den første , mand jeg kom sammen med.
Han var ikke særlig god til at læse de signaler jeg udsendte , og hellerikke
villig til at tage hensyn . næ det var hans mening at det måtte kvinden selv
sørge for , det kunne alle de andre han havde dyrket sex med.
(Mest eengaans knald).Set i backspejlet har han ødelagt meget af min
selvtillid , på det område.

Derfor tog det så mange år ,før jeg fandt ud af hvordan min krop fungerede
seksuelt .

Det jeg vil fremhæve som især hjalp mig var , en kærlig forstående partner
som er klar til at udforske mine reaktioner,bækkenbundsøvelser, ornani
sammen og ikke mindst anskaf en dildo , jeg kan anbefale ægget . Tal med
Ami om det

Held og lykke med det .

MVH
Fru Henning.