MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MSN problemer
Fra : Dan Nielsen

Dato : 01-07-02 12:40

Hejsa alle!

Nogen der kan hjælpe min??
Min MSN vil ikke sende filer til andre MSN bruger!? Brugeren kan uden
problemer modtage fra andre MSN bruger! Bare ikke mig!
Jeg har prøvet at slå alt firewall fra! Det hjalp ikke!?

Også et andet prblem med den! Den er begyndt at selv at logge sig af nå
pc'en går i pause skærm!?

Nogen der kan hjælpe mig??..........håber det er den rigtig gruppe jeg inde
i!

Mvh
Dan

Fra : Anders Petersen

Dato : 01-07-02 15:46

> Min MSN vil ikke sende filer til andre MSN bruger!? Brugeren kan uden
> problemer modtage fra andre MSN bruger! Bare ikke mig!
> Jeg har prøvet at slå alt firewall fra! Det hjalp ikke!?

Er selvfølgelig ikke sikker, men hvis du har ADSL gennem en router kunne
det meget vel være derfor. Har selv samme 'problem', da jeg ikke har fået
taget mig sammen til at åbne de relevante porte i routeren. Skulle kunne
gøres uden større problemer - mindese at have læst en post hos enten MS
eller ICQ ang. de nøjagtige porte.

Bedste hilsener.

/Anders

Fra : Dan Nielsen

Dato : 02-07-02 14:35

Okay!

Men jeg har et Alcatel netværks modem (Orange) Så der er hvis ikke noget med
porte der!?

Mystisk mystisk??

Dan

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-07-02 20:54

On Mon, 01 Jul 2002 14:46:04 GMT, Anders Petersen
<anders@NOSPAMgadefejer.dk> wrote:

> [...]
>taget mig sammen til at åbne de relevante porte i routeren. Skulle kunne
>gøres uden større problemer - mindese at have læst en post hos enten MS
Nope, ifølge "privat computer" kan routerproblemet ikke løses ved at
pille ved indstillinger som porte o.l.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-07-02 16:06

Jeg tror du har taget fejl af hvad "Privat Computer" skrev om. At
pille ved port indstillinger i f.eks. ICQ er ikke det samme som at
åbne for nogle porte i en Router.