Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot G2 Black + IBM 1G Microdri~
Fra : SL -

Dato : 01-07-02 11:57

Hejsa,

er der nogen som ved hvor man kan købe subj. i DK (helst til en fornuftig
pris)?
Jeg har søgt forgæves på nettet, men kan bare ikke finde det.

Ellers må jeg jo hoste op med nogle Euro og købe det i tyskland.

Er der forresten nogen som har handlet i Tysland over internettet som kan
svare mig på følgende:
1. Hvor lang reklamationsret/garanti er der i tyskland ?
2. Er det en europæisk canon-garanti som følge med, så man kan få det
repareret i DK ?

På forhånd 1000-tak
Stefan

Fra : Tom K.

Dato : 01-07-02 15:40

> 1. Hvor lang reklamationsret/garanti er der i tyskland ?

2 år, som i DK

> 2. Er det en europæisk canon-garanti som følge med, så man kan få det
> repareret i DK ?

Måske, SIGMA har en sådan, men prøv bare at ringe til Canon for at høre.

> På forhånd 1000-tak

At your service!!

-Tom-

Fra : benny bryde

Dato : 02-07-02 19:15

Hi Stefan

Jeg er selv den lykkelige ejer af et sort Canon Powershot G2. Jeg købte
apparatet for ca. 1 måned siden hos - Kamerahuset - i København.

Man fortalte mig der, at der kun var kommet 19 stk. til landet, hvoraf
Kamerahuset havde fået 6 stk.

De fortalte at der vil komme "nogle flere" til september i år.

Jeg ved ikke med hensyn til prisen, men jeg har givet ca. 1.800 mere end du
kan se "det grå" til. Dette er naturligvis merprisen for IBM 1024 MB
MicroDrive kortet.

Med dette kort vil du i øvrigt kunne tage ca. 507 billeder i superfin JPG
opløsning 2272*1704 pix. I RAW vil der være til mellem 400 - 450 billeder i
samme opløsning.

Der medfølger i øvrigt også et 32 MB kort der til sammenligning giver 14
billeder i superfin JPG, mens der i RAW kun er plads til 10 billeder, og der
er jo ikke meget til en ferie, langt fra Pc'en.

Med hensyn til handel i Tyskland, har jeg desværre ingen erfaring.

Mvh

Benny Bryde