MS Windows
briani 27239
XP stop scanning af filer
Fra : Kasper Johansen

Dato : 01-07-02 11:33

Hej gruppe...
I Windows XP: Hver gang man markere en video-fil bliver den scannet af
Windows hvilket gør at man ikke kan slette den før ca. 20-30 sek efter man
har markeret ahænnigt af hd'ens hastighed. Dette slower virkelig på flere af
mine systemer og jeg tænkte om at der var en måde at slå dette fra på????

----
Mvh Kasper
www.levithan.h4f.dk

Fra : Jesper KA

Dato : 01-07-02 12:38

Kasper Johansen <Kasper@Johansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> efter man har markeret ahænnigt af hd'ens hastighed. Dette slower
> virkelig på flere af mine systemer og jeg tænkte om at der var en

Ja det kan du og du vil bare elske det her svar ..

http://www.tweakxp.com/tweakxp/

Et eller andet sted inde på denne side finder du
svaret .. god jagt

Regards

P.S.: Jeg gav dig gerne et direkte link men jeg
kan ikke huske hvorpokker på siden jeg læste
det

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-07-02 13:11

Gå i indstillinger for dit antivirus program og sæt det op som du
ønsker. Dette har intet med Windows XP som sådan at gøre.

On Mon, 1 Jul 2002 12:32:31 +0200, "Kasper Johansen"

Fra : Jesper KA

Dato : 01-07-02 19:28

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Gå i indstillinger for dit antivirus program og sæt det op som du
> ønsker. Dette har intet med Windows XP som sådan at gøre.

Sæt dig ind i tingene før du svarer .. XP "scanner" som
minimum AVI filer igennem og leder efter de informationer
der er skrevet ind i filen om varighed / type / Codec /
rettigheder mm.

Regards

Fra : Jesper KA

Dato : 01-07-02 19:31

Jesper KA <news@arning.dk> wrote in message
> Sæt dig ind i tingene før du svarer .. XP "scanner" som
> minimum AVI filer igennem og leder efter de informationer
> der er skrevet ind i filen om varighed / type / Codec /
> rettigheder mm.

Og her kommer forklaringen og løsningen så.

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841

Regards

Fra : Madsen

Dato : 01-07-02 20:06

Jesper KA skrev:

> Og her kommer forklaringen og løsningen så.
>
> http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841

Tak for tippet. Det problem har jeg kæmpet med i et stykke tid.
Det skulle blive løst i WinXP SP1, men det er rart at man ved
hvordan man skal slippe for det indtil da. :)

Jeg har tidligere ævlet om det her:
news:Xns922ECA069D684copy.if.you.wish%40madsen.tdcadsl.dk eller
http://makeashorterlink.com/?D25013C21

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 01-07-02 20:13