Godt tilbud !!!!
Fra : marianne hellemose

Dato : 01-07-02 11:18

Hej alle
jeg har et fantastisk godt tilbud til jer.......................

En hushjælp, og ikke kun en hvilken som helst hushjælp,
men en hushjælp der også har sans for "indretnings-
design"

Fnugger er en fantastisk hjælp både med sengeredning,
støvsugning, opvask og rengøring, udover det, har han så
denne sans for "high-tech" indretning som virkelig er
noget ud over det sædvanlige.

Jeg ville simpelthen ikke kunne holde ud hvis I alle sad
der ude og tænkte, at jeg bare var en egoistisk "dame"
der ikke vil dele de gode ting i livet med andre, så derfor
dette tilbud, I kan låne ham fra et par dage og op, alt
efter hvor meget brug I har for ham.

Jeg har lagt min kalender klar til bestilling, så kom bare
ud af busken, hvis I ønsker diskretion, kan I maile mig
privat.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : nitsen

Dato : 01-07-02 11:51

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev
> Hej alle
> jeg har et fantastisk godt tilbud til jer.......................

Lars Larsen????.hmmmm...........

> En hushjælp, og ikke kun en hvilken som helst hushjælp,
> men en hushjælp der også har sans for "indretnings-
> design"

Uuuuuuh det lyder meget spændende!

> Fnugger er en fantastisk hjælp både med sengeredning,
> støvsugning, opvask og rengøring, udover det, har han så
> denne sans for "high-tech" indretning som virkelig er
> noget ud over det sædvanlige.

Hmmmm.......lad mig gætte........Fnugger er hist og her alle vegne når der
skal redes seng og gøres rent f. eks bliver dynebetrækket pludselig tungere
end normalt fordi Fnugger befinder sig nede i hjørnet indvendig? High-tech
indretning må være noget i retning af......absolut så få nipsgenstande som
muligt på hylder, skabe og andet med vandret overflade og ind i mellem også
fjernelse af billeder på væggene? *fniz* - jeg får pludselig billeder på
nethinden af Frode inden han overgik til sofapudestadiet.

> [...]
> der ikke vil dele de gode ting i livet med andre, så derfor
> dette tilbud, I kan låne ham fra et par dage og op, alt

Næææ........jamen jeg vil da godt låne Fnugger et par dage, men så er han
nok træt når han kommer hjem. Her har vi jo superlegeren Marie i huset
*grin* Ellers kan du jo bare lige sende ham på første sal, så kan han træne
killinger i stedet *fniz*

> Jeg har lagt min kalender klar til bestilling, så kom bare
> ud af busken, hvis I ønsker diskretion, kan I maile mig
> privat.

Tjah fra midt i uge 29 og 3½ uge frem har jeg ferie, så kan han jo bare
komme og servicere hytten her. Vi har sikkert ALT for meget nips alligevel
*grin* og så kan han jo klargøre hjemmet til Agnes skal flytte ind *tihi*

Mvh

Anita og Frode der synz det er helt fint hvis Fnugger vil hjælpe, men
sengeredning er altså stadig HANS domæne *grin*

Fra : marianne hellemose

Dato : 01-07-02 20:24

Tjaaa...........................
hvorfor putte en "død gås" i pudebetrækket, når jeg
kan få en levende varm kat med akupunktur-massage
af hovedbunden

Når jeg vasker op ( i balje) sidder han i vasken med begge forpoter i
vandet, parat til at "beskytte" mig mod
evt. hajer.................

Jeg har ikke opvaskestativ, lægger et viskestykke til
at suge vand, det bider han fat i.............og løber, jeg
ved godt at han bare vil hjælpe mig hurtig færdig så vi
kan nusse, men der har været en drastisk nedgang i
beholdningen af porcelæn siden han flyttede ind, det er
selvfølgelig IKKE hans skyld at jeg ikke har købt plastik.

De fleste har deres krydderier i nærheden af komfuret,
men ikke her, her ligger alle krydderi-krukkerne under
spisebordet, men vi bruger jo alligevel for meget salt i
maden.

Mobiltelefon bliver verfet på gulvet bag reolen..........
"åhh mor når du alligevel er dernede så se lige om min
ynglingsmus ligger der"

Fra : Kate

Dato : 02-07-02 20:16

Ja, Marianne, du lyder ikke til at kede dig
Heldigvis er Lante virkeligt velopdraget. Jooo, jeg mener det skam. Når
jeg vasker op sidder han skam pænt og kigger på, okay, han synes nu
godt nok at vandet ser lidt sjovt ud, men han har luret at det er vådt,
ædr. Altså han kan nu ikke forstå hvorfor jeg ikke kan bære på ham
samtidig med at jeg....vasker op, smører mad, steger eller koger mad,
tjaa, bare fordi jeg skal børste tænder kan vel ikke betyde at han ikke
kan sidde på arm. Nåja, jeg har jo fortalt at han ikke helt fatter
idéen med at have 4 ben, jeg kan jo bare bære ham rundt

Kate