[X-post] Leje af navigationsudstyr.
Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 01-07-02 11:24

Hejsa NG
Er der nogen her som ved om man kan leje et VDO navigations system, eller et
andet system, til sommerferien i ca 16 dage. Har søgt lidt på nettet, men
har ikke rigtigt kunne finde nogen

tidligere postet i dk.fritid.bil
--
"når man spiller Satans plader baglæns,
kommer der beskeder fra eyeQ"

P.S. Har en Pioneer 12 stk cd.changer til salg
aldrig brugt, og kvitering og garanti medfølger.
giv et bud.
den hedder Pioneer CDX-P1270

Fra : Jørgen L.

Dato : 01-07-02 19:37

> [...]
et
> andet system, til sommerferien i ca 16 dage. Har søgt lidt på nettet, men

Hej Rasmus

jeg ved at www.sjales.com lejede med ideen at leje ud men om det blev til
noget ved jeg ikke.
hvad vil du gi for at leje en eks. Garmin street pilot III ?

Hilsen Jørgen

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 01-07-02 20:15

jeg ved ikke hvad jeg vil gi for at leje, for jeg aner slet ikke hvad
prisniveau det ligger i

Fra : PHK

Dato : 02-07-02 07:52

"Jørgen L." <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> hvad vil du gi for at leje en eks. Garmin street pilot III ?

Hvis du er interesseret i et tilbud, så kontakt mig, fjern det indlysende i
min e-mailadresse for at fange mig.

--
_
|_|

Fra : Peter Agerholm

Dato : 04-07-02 23:04

Hvis du har en bærbar pc, så kan du købe en GPS enhed, incl. europa-kort,
hos TDC.
Den tilsluttes med via USB-porten på en bærbar og koster 1.995,- kroner og
så har du en komplet navigationsenhed (med stor skærm!!).

Rasmus Trenskow <rasmus_wolla_@trenskow.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:afpajs$i7r$1@sunsite.dk...

Fra : Sor

Dato : 05-07-02 03:32

Det med den bærbare pc og GPS- enhed kan jeg VARMT ANBEFALE!!!!

Det virker bare!

Selv har jeg en G-Sat GPS - enhed fra www.g-sat.dk og en gammel Mitac bærbar
pc..

Det eneste problem er strøm. Jeg har løst det ved at investerer i en
multistrøm adapter til cigaret-stikket på 12 V i bilen. Den koster dog 500
kr.

Men systemet kan varmt anbefales til den fattige billist der vil have det
bedste til prisen.

God fornøjelse!

M.V.H. Søren Rasmussen.

Fra : Klaus Kolle

Dato : 17-07-02 14:25

On Thu, 4 Jul 2002 19:32:15 -0700, "Sor" <soorren@hotmail.com> wrote:

>Det med den bærbare pc og GPS- enhed kan jeg VARMT ANBEFALE!!!!
>
>Det virker bare!

Har lige været på tur med min Garmin GPS V og det var en god hjælp. Nu
var det første gang vi kørte sydpå med GPS og jeg har ikke detaljerede
kort over det sydlige Europa, men vi klarede os alligevel ganske fint
selvom der sommetider var uoverensstemmelser mellem GPS og det
co-piloten ville i følge kortet.

En fordel ved GPS'sen er at man kan markere campingpladsen og så blot
køre ud i det blå. Når man vil hjemad igen beder man blot om at blive
dirrigeret tilbage til det waypoint, man har på campingpladsen. Snildt
og smertefrit.

Om bærbar og ekstern er godt eller skidt vil jeg ikke bedømme, da jeg
som skrevet netop har anskaffet en selvstændig enhed.

Go' sommer.

Klaus Kolle

Fra : Kim Kristensen

Dato : 28-07-02 10:47

Ved du om den virker på headunit CDX-5850 ?

/ KK20