MS Windows
briani 27239
Lægge Dokumenter på et andet drev.
Fra : Anders Petersen

Dato : 01-07-02 10:55

På min gamle Win98 havde jeg oprettet en anden mappe på et andet drev, og
et eller andet sted defineret, at den skulle fungere som 'Dokumenter'.

Jeg har spurgt, hvordan dette kunne gøres i XP Pro, og fik at vide, at ejg
bare kunne flytte mappen. Det er nu ikke lykkedes, da den godt nok lader
sig flytte, men XP oprettet så blot herefter en ny på C-drevet...og jeg
ville så gerne have mine dokumenter på D....

Håber nogen har svaret - gerne uden Tweaks og spas....

Bedste hilsener

/Anders

Fra : Edmund

Dato : 01-07-02 11:13

"Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> wrote in message
> [...]
> ville så gerne have mine dokumenter på D....
>
> Håber nogen har svaret - gerne uden Tweaks og spas....

Højreklik på "My documents" så kan du vælge hvor det skal være

Fra : Anders Petersen

Dato : 01-07-02 15:44

> Højreklik på "My documents" så kan du vælge hvor det skal være

Gee - thanx! Burde jeg jo nok have kunnet klare selv :)

Mange tak!

/Anders