Skærme
Fijala 3554
Samsung med RGB tilslutning
Fra : M.Kay

Dato : 01-07-02 10:15

Hej

Er der nogle der kan ryste et modelnavn en samsung 19" med RGB indgang..
Samsungs side er lidt rodet

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : M.Kay

Dato : 01-07-02 15:43

I know it's awful, but M.Kay wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> Hej
>
> Er der nogle der kan ryste et modelnavn en samsung 19" med RGB indgang..
> Samsungs side er lidt rodet

Rundstyk!
Den post var vist også lidt rodet.

Jeg søger efter en Samsung 19" CRT med mulighed for tilslutning af RGB
kabler. Jeg har ikke kunnet finde noget fornuftigt på samsungs side, den er
for viderekommende, og de forhandlere jeg har kigget hos har ikke den slags
oplyst. Så er der en her der kender en samsung der du'r?

Takker

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 01-07-02 18:00

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> wrote in message

> Jeg søger efter en Samsung 19" CRT med mulighed for tilslutning af RGB
> kabler.

959NF har RGB indgang, og er i øvrigt en lækker skærm.

M.v.h.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-07-02 21:58

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@FJERNstofanet.dk> wrote in

> "M.Kay" <G.i.n@ping.dk> wrote in message

> 959NF har RGB indgang, og er i øvrigt en lækker skærm.

900NF har også (er vist ovenståendes forgænger) og er også en lækker
skærm.

Flemming

Fra : DGS!

Dato : 02-07-02 12:50

også 957DF har RGB indgang.

Fra : M.Kay

Dato : 02-07-02 15:03

I know it's awful, but DGS! wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> også 957DF har RGB indgang.

Desværre ligger det sådan at samsung har problemer med at levere skærme med
BNC stik. Det er i hvert fald hvad leverandøren sagde..

Hvad kan man ellers købe? Det må ikke være for dyrt, da skærmen kun skal
vise noget i grøn monokrom.

Fra : Søren

Dato : 02-07-02 22:16

> [...]
> BNC stik. Det er i hvert fald hvad leverandøren sagde..
>
> Hvad kan man ellers købe? Det må ikke være for dyrt, da skærmen kun skal

Skærmene har BNC stik men der medfølger ikke BNC kabler.
De skal købes separat.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1614657895

M,v,h Søren

Fra : M.Kay

Dato : 03-07-02 14:43

I know it's awful, but Søren wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> Skærmene har BNC stik men der medfølger ikke BNC kabler.
> De skal købes separat.
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1614657895

Ja så er man jo fedt hjulpet af en inkompetent sælger! Nåmenså køber jeg den
da ikke hos midt-data. Tak for det kvikke svar.