Criterions Tenenbaums igen..
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 01-07-02 10:01

Den canadiske The Royal Tenenbaums HAR spinenr.

Nummeret er 157.

Prisen var ca. 150,- ved FE.

Indpakningen til filmen er iøvrigt RET lækker.

Thomas

Fra : Morten Steen

Dato : 01-07-02 21:20

Lyder sgu lækkert. Den må jeg hellere kigge lidt på.
Forresten Thomas, har jeg lige set dig i TV2 nyhederne?

Morten

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 01-07-02 21:39

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> Lyder sgu lækkert. Den må jeg hellere kigge lidt på.
> Forresten Thomas, har jeg lige set dig i TV2 nyhederne?

I TV2 nyhederne ? Det tror jeg ikke ; Jeg har været i biffen og se Spiderman

Hvad tænker du da på ?

Fra : Morten Steen

Dato : 01-07-02 22:37

> Hvad tænker du da på ?

Der var bare et indslag om et IT-firma der lagde jobannoncer i pizzaæsker.
Og så var der en fyr der hed Thomas Mouritsen der havde søgt. SÅ almindeligt
et navn er det jo heller ikke... :)

Morten

Fra : Henrik Rytter

Dato : 02-07-02 08:44

In article <afqi17$pjk$1@news.cybercity.dk>, Morten Steen
<morten.x@film.dk> wrote:

> [...]
> Og så var der en fyr der hed Thomas Mouritsen der havde søgt. SÅ almindeligt

Og han var fra Aalborg ;)

mvh
Henrik

Fra : Herold³

Dato : 02-07-02 10:23

> Og han var fra Aalborg ;)

Dare I say "Attack of the Clones"? ;)

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-07-02 10:43

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> skrev i en meddelelse

> Dare I say "Attack of the Clones"? ;)

*LOL* good one !

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-07-02 10:27

Henrik Rytter skrev:

> Og han var fra Aalborg ;)

Nå-ja, ifølge De Gule Sider er der da hele TO Thomas Mouritsen'er i
Aalborg. Det må helt sikkert være den anden ...

--
Mvh. Peter

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-07-02 10:45

"Peter Bjerre Rosa" <pbro98@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Nå-ja, ifølge De Gule Sider er der da hele TO Thomas Mouritsen'er i
> Aalborg. Det må helt sikkert være den anden ...

Det må det ha' været ; Mellem 16 og 18 var jeg i biffen

Var det i Aalborg, det der firma med pizzaæskerne holdt til ?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-07-02 11:03

Thomas Mouritsen skrev:

> Det må det ha' været ; Mellem 16 og 18 var jeg i biffen

Det må da have været en ærgerlig oplevelse at se Spider-Man i en af
Aalborgs skodbiografer? Du skulle have gjort som mig og have taget til
London til premieren!

> Var det i Aalborg, det der firma med pizzaæskerne holdt
> til ?

Hvorfor spørger du? Er du interesseret i et job?

(Jeg så ikke indslaget og ved ikke noget om firmaet ...)

--
Mvh. Peter

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-07-02 11:10

> Det må da have været en ærgerlig oplevelse at se Spider-Man i en af
> Aalborgs skodbiografer? Du skulle have gjort som mig og have taget til
> London til premieren!

Sålænge det er i de store sale, i Aalborgs biografer, så er oplevelsen fin
nok ; God lyd og stort lærrede.

> Hvorfor spørger du? Er du interesseret i et job?

Nåh deeet.....