flytte på gård, ny kat, klatretårn
Fra : Brian Olsen

Dato : 30-06-02 21:23

hej gruppe

vi skal til at flytte i hus på landet. det bliver godt for os alle og især
katten.
nu ligger det bare sådan at han de sidste tre uger har gået ud om natten og
kommet igen tidligt på morgnen. derude kan han ikke rende frem og tilbage på
den måde, så jeg vil spørge om jeg kan vænne ham til at komme ind og ud når
jeg kan lukke døren op for ham eller bliver det for svært??
kan han blive inde kat igen hvis jeg får en kat mere??
i så fald hvordan får jeg ham til at acceptere en anden kat??? han hader min
svigerindes kat så jeg frygter for at få en mere selv om jeg virkelig gerne
vil.

nu har jeg lige været barnepige for en chiuaua? i to uger og han acceptedere
hunden når den ikke gøede. det var ikke noget problem der da han først fandt
ud af at hunden ikke gjorde ham noget, men af erfaring er det ikke lige så
let med to katte.

er der nogen der har en modeltegning på et klatretårn jeg må låne???

Bente, Brian og Laban missen

Fra : Christina K

Dato : 30-06-02 21:37

Brian Olsen <tojdyr@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1f68b1$0$49775$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hej gruppe
> er der nogen der har en modeltegning på et klatretårn jeg må låne???
>

> Bente, Brian og Laban missen

Hejsa Bente

Du skal være velkommen til at gå ind på min hjemmeside
www.purpletribes.dk under diverse og se vores klatretræ. Det er meget
stort, men det kan være at du kan få inspiration til noget du selv kan
lave.

Hilsen
--
www.purpletribes.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-07-02 19:06

> www.purpletribes.dk under diverse og se vores klatretræ. Det er meget

Den der tagrendeting, der er øverst, hvordan er den lavet? Det er godt nok
et flot møbel, og mine misser vil elske det - husbond, hvor er du, vi skal
arbejde

Mvh Maria

Fra : Christina K

Dato : 02-07-02 20:08

Maria Frederiksen <mf@easyfrag.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:afq68j$49r$2@sunsite.dk...

> [...]
nok
> et flot møbel, og mine misser vil elske det - husbond, hvor er du, vi

Hej Maria

Tagrenden (godt udtryk *GG) og "røret" i midten er lavet af en rest
bygningsmateriale (fundet på kommunens genbrugsstation) en slags stort
plastikrør savet over ca. på midten. Så er det beklædt indvendigt med
blødt gulvtæppe derover blåt plys, underneden betrukket med sisal. Og
JA -vi er altid på udkig efter ting til vores misser, som de kan bruge
*ss*.

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk