Musik fra TV2-sporten
Fra : Peter

Dato : 30-06-02 19:52

Her for små 5 minutter siden, altså klokken 20:41 på TV2 var der et skide
flot stykke musik, hvor der blev vidst en række klip fra VM - alt lige fra
tacklinger til underholdene øjeblikke.
Musikken var umiddelbart klassisk præget - det lød næsten som om det var en
operasanger der sang =). Sproget der blev sunget på var lidt svært at gætte
så derfor har jeg heller ikke en lille frase derfra =)
Da det er meget sjældent at jeg ser TV2-sporten er det meget muligt at den
har været der før. Stykket tog omkring 3 til 4 minutter og mit spørgsmål er
om det er et stykke til lejligheden eller om det er kendt - hvis det sidste
er tilfældet: hvad hedder det, hvem er komponisten osv.

Hilsen fra Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-06-02 23:17

On Sun, 30 Jun 2002 20:51:38 +0200, "Peter" <wont@tell.you> wrote:

> [...]
>om det er et stykke til lejligheden eller om det er kendt - hvis det sidste
>er tilfældet: hvad hedder det, hvem er komponisten osv.

Mener det var Rob D med "Clubbed to death"
Nummeret er også med på soundtracket til Matrix.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : -V-

Dato : 01-07-02 00:01

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Mener det var Rob D med "Clubbed to death"
> Nummeret er også med på soundtracket til Matrix.

Hmmm, er du *helt* sikker på det? Vil du bruge en livline eller spørge
publikum?

Der var ihvertfald store influenser (for nu ikke at sige total kopi) af
Grand March fra Verdis Aida. Godtnok i en temmelig souped-up version, men
alligevel.

Bortset fra det, lød det skide godt.

-V-

Fra : Anders Hertz

Dato : 01-07-02 09:18

On Mon, 1 Jul 2002 01:01:02 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

>fra

Mener at det er nummeret Vittoria udført af Opera Babes som er at
finde på den officielle FIFA.World Cup CD.

/Anders

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-07-02 09:47

On Mon, 01 Jul 2002 10:18:22 +0200, Anders Hertz
<a_hertz.ReMoVe@yahoo.com> wrote:

>Mener at det er nummeret Vittoria udført af Opera Babes som er at
>finde på den officielle FIFA.World Cup CD.
>
>/Anders
Måske vi ikke så samme klip?
Jeg er ret sikker da jeg kender nummeret og de navne I nævner siger
min intet

Morten
morten@bowman.dk

Fra : T. R.

Dato : 04-07-02 19:13

Kan det have været nummeret med vangelis ??

T. R.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-07-02 19:48

On Thu, 4 Jul 2002 20:12:54 +0200, "T. R." <whoknows@inbound.dk>
wrote:

>Kan det have været nummeret med vangelis ??

Nummeret?? Mener nu han har lavet flere
Hvis du tænker på Chariots of fire, så nej.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : T. R.

Dato : 05-07-02 14:51