Dansktoppen subnet tilbage igen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-06-02 18:33

DANSKTOPPEN SUBNET ER NEDE, MEN VENDER BAGLÆNS SNAREST

Til de mange brugere af Danmarks førende musikside "Dansktoppen Subnet" kan
jeg til beroligelse fortælle, at jeg lige har fået e-brev fra redaktøren, om
at siden kun er nede fordi der sker tekniske ændringer hos udbyderen. Så,
tag det roligt. Om få dage kan vi igen følge med i den musikalske udvikling
i Danmark.

Hilsen musikeksperten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-02 19:09

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> tag det roligt. Om få dage kan vi igen følge med i den musikalske udvikling

Pyyyyyh!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 07-07-02 03:35

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Til de mange brugere af Danmarks førende musikside "Dansktoppen
> Subnet"

Hej!! Vågn op!! BEGGE TO!!

> [...]
> tekniske ændringer hos udbyderen. Så, tag det roligt. Om få
> dage kan vi igen følge med i den musikalske udvikling i

Det har vi kunnet hele tiden, og en side dedikeret til "musik" der
ikke har forandret sig i 40 år kan næppe på nogen måde bidrage til
noget som helst der har med musikalsk eller anden udvikling at
gøre.

> Hilsen musikeksperten

Hvem var det for øvrigt der indspillede "Rigtige Venner"?

--
B-)
Ting til salg: http://salg.4952.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-07-02 12:17

"Bjørn Løndahl"
> Hvem var det for øvrigt der indspillede "Rigtige Venner"?

Jodle Birge. Har jeg vundet noget?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk