Er der nogle der har erfaringer med Onboar~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-06-02 18:24

Hej

Min onkel er på udkig efter en ny PC og har kig på en af de bambus pc'ere
som man kan købe i Obs og lign. Den har onboard grafik, og personligt ville
jeg aldrig vælge det. Men er der nogle der har erfaringer med det? Maskinen
skal bruges til lidt børne spil og tekstbehandling.

Mvh

Stef

Fra : Esben

Dato : 30-06-02 18:29

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse news:afnf0g$1tr$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> jeg aldrig vælge det. Men er der nogle der har erfaringer med det? Maskinen
> skal bruges til lidt børne spil og tekstbehandling.

Jeg har haft det i et par kontor-pc'er, og der har aldrig været problemer med det. Heller ikke når der også har siddet et andet
grafikkort i AGP-porten

--
Esben

Fra : Finn Boye

Dato : 30-06-02 20:21

Hej
Har også onboard lyd og det spiller bare, hvis du forstår Så til det du
efterlyser, lidt børnespil mv., er onboard lyd udmærket.

Mvh.

Fra : Esben

Dato : 01-07-02 00:40

Han skrev nu grafik, men hvis der er onboard grafik, er der nok osse onboard lyd :)

--
Esben

Fra : Henrik Petersen

Dato : 30-06-02 21:31

Hej du

Asus a7n266-e er der onboard lyd, grafik og netkoet, har lige samlet en
pc´er med det mobo og det køre bare, lydkortet er der 5-1 i og det rykker,
grafikkortet kan man jo altid snakke om g-force mx400, det stjæler for ramne
på mobo´et, så du skal købe 256 mb ram, men vi probbede et g-force 3 ti 128
ddr....så er der netkortet, men erfaring er at det er et fed, hvad navn det
er ......ok Intet og 3com er bedst, men de koster 4 gange så meget som et
almindeligt 10/100....så det er en smag...
konklution, asus a7n er kanont, men sørg for at købe 256 mb ddr-ram...

henrik

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-07-02 16:50

Takker for hjælpen, jeg vil råde ham til at købe maskinen, han kan jo altid
skiftet til rigtigt gfx kort hvis det bliver nødvendigt.

Stef

Fra : Henrik Petersen

Dato : 01-07-02 18:43

Husk nu at tjekke om der er en AGP slot ledigt, der er mange af de der
færdig manskiner, men onboard lyd, der oxo har onboard, men så har de sparet
AGP slottet væk...og det er noget lort...

henirk

Fra : Esben

Dato : 03-07-02 19:01

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev i en meddelelse news:Bw0U8.245$r52.14548@news000.worldonline.dk...
> Husk nu at tjekke om der er en AGP slot ledigt, der er mange af de der
> færdig manskiner, men onboard lyd, der oxo har onboard, men så har de sparet
> AGP slottet væk...og det er noget lort...

Endvidere kan man vist risikere at der kun er plads til et lowprofile AGP-kort.

--
Esben

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-07-02 05:32

Han havde købt maskinen, det viste sig at være et MSI MS-6340M, så det er
vist ok.

Stef
'