Gyserfilm
Fra : PARKENSS

Dato : 30-06-02 17:25

Hej Alle

Jeg leder efter titlen på en film som er blevet vist på TV nogle gange.
Den handler om en ung Kvinde der (arbejder)? i et stort højhus. Der er
en morder på fri fod,--jeg husker ikke så meget selve handlingen i
filmen,--husker mest at denne morder og den unge kvinde kørte op og ned
i div. elevatorer i en nervepirrende jagt på liv eller død. Kvinden
slipper ud af højhuset-ind i sin bil,---men da hun kikker i
bagspejlet,---Sååå ser hun morderens ansigt nærme sig fra
bagsædet,---Pyhh-ha,---men han er død !!!!!!!!
Hvad hedder denne film ???

Mvh
Parkenss

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte Madsen

Dato : 01-07-02 20:56

Hejsa.

Jeg kan desværre ikke huske titlen, men husker godt filmen. Jeg mener, at
morderen er urmager, og kvinden har været vidne til et mord han har begået -
derfor jagten i højhuset. En stor del af filmen ser man kun morderens
tennissko. En drøngod film, iøvrigt. Håber at det nævnte kan hjælpe andre på
sporet.

V.H.

Gitte

Fra : N I E L S

Dato : 04-07-02 12:16

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> wrote

> Hvad hedder denne film ???
>
> Mvh
> Parkenss

Kender den godt. En klassiker. Kan desværre ikke huske hvad den hedder. Har
altid selv kaldt den "manden med gummiskoene i højhuset".
--
N I E L S
- - - - - -

Fra : Jeppe Møller

Dato : 04-07-02 12:36

Jeg kender ikke filmen, men med din beskrivelse af den lyder det som om
spørgsmålet er besvaret inde for de sidste par måneder- prøv at kigge
tilbage i trådene.
God arbejdslyst!!
/Jeppe

Fra : Ramses

Dato : 05-07-02 07:22

> [...]
>bagspejlet,---Sååå ser hun morderens ansigt nærme sig fra
>bagsædet,---Pyhh-ha,---men han er død !!!!!!!!

En rigtig fed tv-gysser - jeg kan desværre heller ikke huske
titlen....det er for lang tid siden!