billig ADSL
Fra : Gimmer

Dato : 30-06-02 16:37

med fare for at det er den helt forkerte gruppe at stille dette spørgsmål så
gør jeg det alligevel!

hvor finder jeg det billigeste ADSL abonoment?
jeg har set hos Cybercity, Teledanmark og TDC.
mangler jeg noget? kan man virkelig ikke få det billigere end 345kr / måned!
vh Gimmer

Fra : M.N.

Dato : 30-06-02 17:09

"Gimmer" <gimmer@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> jeg har set hos Cybercity, Teledanmark og TDC.
> mangler jeg noget? kan man virkelig ikke få det billigere end 345kr /

Det er da også billigt.

Mogens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-06-02 19:26

> [...]

> jeg har set hos Cybercity, Teledanmark og TDC.
> mangler jeg noget? kan man virkelig ikke få det billigere end 345kr /

Genneralt set, fås det nok ikke specielt billigere...

Men ellers er der nu Telia Bredbånd@home

http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info_bred.jsp.html?OID=Bredbaand_forside&CI
D=-27462

Hvis du bruger ultra lidt,,, er det nok omkring 200 kroner om måneden.. Men
nok som de fleste ender de nok på de 350 kroner...

Men svaret på, hvor man finder det billigste abonnemt... Er det jo Telia...
Hvor det koster 150 kroner... Men så kommer forbruget jo ovenpå...

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 30-06-02 19:28

On Sun, 30 Jun 2002 17:37:11 +0200, "Gimmer" <gimmer@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>jeg har set hos Cybercity, Teledanmark og TDC.
>mangler jeg noget? kan man virkelig ikke få det billigere end 345kr / måned!

Tele2/UNI2

--

/Dan MOrtensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-06-02 19:51

"Dan MOrtensen" <dd@bagggesen.dk> wrote in message

> Tele2/UNI2

Øhh, hvis det er Get2net du tænker på. Mener jeg de ligner priser som
nuværende etablerede udbydere (TDC, cybercity og Tiscali)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-06-02 22:36

On Sun, 30 Jun 2002 20:28:18 +0200, Dan MOrtensen
<dd@bagggesen.dk> wrote:

> Tele2/UNI2

Ved du noget om Get2nets priser, som vi andre ikke ved? De
skriver specifikt på deres web-sted, at de endnu ikke kan oplyse
priser.

I øvrigt kan de heller ikke levere det endnu.

-A
PS: FUT til udbydergruppen
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : K.B. Steffensen

Dato : 05-07-02 11:29

"Gimmer" <gimmer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> med fare for at det er den helt forkerte gruppe at stille dette spørgsmål

> gør jeg det alligevel!
>
> hvor finder jeg det billigeste ADSL abonoment?
Cybercity er billige.Men de garantere kun for båndbredden fra dig til
centralen.Fra centralen og videre ud i cyberspace kan foregå med et 56k
modem for den sagsskyld.

> jeg har set hos Cybercity, Teledanmark og TDC.
Teledanmark kabel ? TDC og Teledanmark er det samme. TDC ADSL garantere der
imod for fuldbåndbredde,hvis det er muligt,men der der inod også lidt dyre.
MVH.Kim

Fra : WE

Dato : 05-07-02 23:29

Ingen udbyder kan garantere dig højeste hastighed på strækninger, der deles
af flere. Altså: Højeste hastighed fra dig til telefoncentralen. Herfra og
videre: Ingen garanti. Uanset hvad udbyderen hedder, eller hvad vedkommende
skriver i en brochure.

/WE

Fra : Søren L. Petersen

Dato : 15-07-02 18:33

Der er lige en ting man skal have med i sine overvejelser. Det er når det
værste vil ske for en super surfer, at nettet går ned, hvilket sker en gang
imellem.
Det skyldes ofte et kabelbrud. - Hvem er det der ejer kablerne? ........
TDC!!!!
Hvem er det der først bliver sørget for? .......... TDC egne kunder!!!!
Dette gælder også for telefonforbindelser, ja selv for mobiltelefoner, som
jo også bruger kabelnettet det meste af vejen.
Hvad vil I så vælge nu???? - Det er så op til jer selv!
Jeg har valgt selv om det koster lidt mere, men jeg har ikke fortrudt
det!!!!
Søren Petersen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 15-07-02 18:53

On Mon, 15 Jul 2002 19:33:14 +0200, Søren L. Petersen wrote:
> [...]
> imellem.
> Det skyldes ofte et kabelbrud. - Hvem er det der ejer kablerne? ........

Nogen af dem ja

> Hvem er det der først bliver sørget for? .......... TDC egne kunder!!!!

Det er noget forbandet vrøvl, fejlene bliver rettet i den rækkefølge
som de har service kontrakt på, og ellers blot i den rækkefølge som
forbindelserne i kablet ligger.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Claus S.

Dato : 15-07-02 20:00

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er noget forbandet vrøvl, fejlene bliver rettet i den rækkefølge
> som de har service kontrakt på, og ellers blot i den rækkefølge som

Yep !!!

Men inden du/i vælger ISP så undersøg om de har en nyhedsserver samt hvor
mange grupper de fører.
Det koster osse guld.

Mvh
Claus S.