MS Windows
briani 27239
Ghost til NFTS
Fra : Bent Hansen

Dato : 30-06-02 15:59

Hejsa

Jeg har lige ominstalleret hele maskineriet og tænkte på om det var muligt
at finde et program ala Norton Ghost til at ghoste en NTFS partition...gerne
et gratis program
Den udgave jeg har vil nemlig ikke godtage andet end FAT(32) partition.
Hvis der ikke findes et sådan program gratis, hvilket program skal man så
smide sparepengene efter ?

Hilsen Bent Hansen

Fra : Hagman

Dato : 30-06-02 18:07

Norton Ghost 2002 skulle kunne gøre det.

mvh.
Hagman.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-06-02 22:13

Eller Drive Image 2002.
Jeg tror ikke at der findes nogen gratis programmer der kan dette.